• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : درختان شهر نظرآباد عبدالله مقدم را خوب مي شناسند!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عليرضا 
    سلام.اين مرد شريف رو خدا رحمت کنه.ايشان پسرخاله مادر مادربزرگ من بوده و الان که مادربزرگم در مورد حاج ميرزا عبداله صحبت ميکرد سايت شما را پيدا کردم.ظاهرا از کودکي انسان متفاوتي بوده در اخلاق و تجارت .چقدر داستانهاي جالبي از ايشان امشب شنيدم و اينکه چقدر نسبت به خانواده و مردم با محبت بوده.
    به راحتي ميشه از زندگي اين ادم فيلم و کتاب ساخت.ولي حيف که اين مملکت ....... به هر حال ممنونم.
    + شادي 
    حالا شما چه اسراري ! ؟داري كه حتماكوچه پس كوچه يا حتي درخت مرختي بنام مرحوم ميرزا عبدالله مقدم بشه اگه اون بنده خدا ادعايي نداشته و وارثين اوشان هم به هكذا ! شما چرا كاسه داغ تر ازآش شده اي؟ ضمنا پسر خوب اسم مقابل كارخانه مقدم چيز نيست بلكه نام مقدس جهاد برآن است كة ظاهرا شما اين را بر آن ترجيح مي دهي ! فعلا ............
    پاسخ

    دوست شادم! پيام غير روشمند و به دور از ادب جنابعالي را فقط به اين دليل در معرض ديد خوانندگان گرامي قرار مي دهم كه جنابعالي با معرفي شجاعانه خود، نظرتان را به طور مستند و با رعايت آداب نقد، براي وبلاگ ساوجبلاغ پژوهي ارسال فرماييد تا گفت و گوي انتقادي بنده و جنابعالي به دور از هر گونه توهين و تعصب آغاز شود تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد... منتظرم و مشتاق.
    + نظرآبادي قدرشناس 

    حکايت مهرباني ميرزا عبدالله مقدم و نامهرباني ما! حاصل عدم توسعه فرهنگي شهرستان نظرآباد است. ممنونم كه فرهنگ اين شهرستان را فراموش نمي كنيد.

    پاسخ

    اي كاش كه ياد بگيريم كه قدرشناس باشيم.