• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : صداي پاي خرافات در ساوجبلاغ و نظرآباد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    درود بر آقاي عسگري

    زحمت هاي بي دريغ جنابعالي بر کسي پنهان نيست اما در خواست دارم اين اجازه رو به کسي ندهيد با استفاده از اين وبلاگ براي مشهور کردن خودش يا برداشت هاي سياسي بکار بگيرد چرا که علاقه مندي مردم به شما بخاطر کارهاي فرهنگي ، اجتماعي ،تاريخي ميباشد نه فعاليت هاي سياسي . با تشکر و آرزوي موفقيت روز افزون

    + داود 

    سلام - آقاي اسدي نياز به توضيح نيست که جنابعالي خارج از اين فضاي سياسي رفتار نمي کنيد و روابط حسنه جنابعالي با جناهاي به اصطلاح خير خواهانه وافراطي به اندازه کافي براي دوستان مشخص ميباشد آيا بهتر نيست امور فرهنگي و اقتصادي رو به دست کاردان ها بسپاريد
    + بهنام 

    واقعا آقاي اعلايي اينطور آدميه؟امافكرنكنم چون ايشونوميشناسم
    + آبيكي منتظر 

    دوست عزيزم آقاي عسگري. با عرض سلام به اطلاع مي رسانم كه نظراتي به شرح زير در وب سايت آقاي رحيم سركار (سردبير هفته نامه حديث قزوين) به نشاني ذيل درج گرديده كه مربوط به آقاي اعلايي فرماندار شهرستان آبيك است. براي من كه جالب بود آن را براي شما هم فرستادم. خيلي خوشحالم كه مردم ولايت مدار و منتظر استان قزوين در برابر انحراف حساس هستند. عكس آقاي سركار را هم ببينيد. در ضمن از درج پيام مربوط به داود اسدي هم ممنونم.... فعلا خداحافظ تا تماس هاي آينده.

    ===========================
    آبيکي شاکي - يکي از اين فرقه ها جريان منحرف محمد عرفانيان (مدعي دروغين ارتباط با امام زمان) و مريدش آقاي هوشنگ اعلايي فرماندار شهرستان آبيک است. اين مطالب را در هفته نامه حديث خواندم.
    آبيکي شاکي - راستي يادم رفت که در پيام پيشين آدرس عکس آقاي اعلايي در لباس اين فرقه را خدمت شما ارسال کنم:www.parsiblog.com/PhotoAlbum/taqyir/?.jpg
    شاهين - جناب سرکار ، لطفا درباره گرايشات آقاي اعلايي فرماندار شهرستان آبيک بيشتر بنويسيد تا ذهن ما جوانان بي اطلاع روشن شود چون من شنيده ام ايشان عضو يک فرقه انحرافي است . به اين مساله (آبيکي شاکي) هم اشاره کرده است.
    کريمي - براي اطلاع از سابقه اعتقادي؟! آقاي اعلايي نگاه کنيد به سايت آقاي عسگري به آدرس:
    http://???askari.parsiblog.com
    /Archive??????.htm
    اسدي - جناب سرکار عزيز! دوستان موثق بنده مي گويند آقاي اعلايي (فرماندار فعلي آبيک) از مريدان پر و پا قرص اسفنديار رحيم مشايي است و سوابق فرقه اي او را مشايي ناديده گرفته تا فرماندار آبيک شود. از طرف ديگر شنيدم که داماد مشايي که فرزند رييس جمهور است رفت آمدهايي به آبيک داشته و ديداري نيز با آقاي طاهري (مدعي ارتباط با امام زمان) داشته است. به نظر مي رسد فتنه اي مذهبي در شرف اتفاق است که به شدت به احاديث آخر الزماني مربوط به منطقه طالقان علاقه نشان مي دهد. اگر اطلاعاتي در اين زمينه داريد در سايت خود بنويسيد تا ذهن جوانان امثال من روشن شود.
    جلال - لطفا دست از سر آقاي اعلايي برداريد. ايشان مدير کوچکي از دولت بزرگ احمدي نژاد است و در اين دولت به شدت به مديراني که خرافي و مشايي زده هستند بسيار اهميت داده مي شود. در ضمن از اطلاعات آقاي اسدي متشکرم.
    کبري - واقعا در ايران عزيز چه خبر است مگر گزينش و تاييد صلاحيت مديران تعطيل شده تا هر کسي با هر سابقه اي اختيار مردم را در دست مي گيرد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
    شفيعي - دوستان عزيز منتقد جناب اعلايي، مگر انجمن حجتيه چه اشکالي دارد که آقاي اعلايي را به جهت گرايش به اين جريان سالم سرزنش مي کنيد. به قول مرحوم حلبي(ره) انجمن حجتيه در زنده نگه داشتن نام حضرت حجت روحي له الفدا سهم مهمي دارد. دوست چپ و راست درباره تفکر ولايي ناب انجمن، کمي انصاف به خرج دهند.
    ديوانه مهدي موعود (عج) - استاد فرزانه ما مي گفت شيطان در آخرالزمان براي کم رنگ کردن مهدويت اصيل و تابناک، نسخه هاي بدلي و دروغين به وجود مي آورد. ماجراي منحرف «عرفانيان» و دامنه آن در شهرستان مظلوم آبيک دنباله همان نسخه هاي بدلي مهدويت و انتظار است که متاسفانه از حمايت برخي دولتمردان هم برخوردار است. يا مهدي ما را از اين ظلمات آخرالزمان نجات بده. آمين.

    + بهزاد 
    دوست گرامي آقاي حسين عسگري، پيام موجود در وبلاگ شما را خواندم. آقاي داود اسدي كه ادعاي ديانت و اصولگرايي دارد چرا آگاهي ندارد كه انحرافي رخ داده است. امان از بي بصيرتي.

    سلام استاد .

    در دوران همكاري و كسب تجربه كاري و علمي در كنار شما بسياري از مسائل را آموختم از جمله روش مبارزه با تحجر گرائي و غرق نشدن در مذاهب تقلبي و شيوه هاي شناخت آنان .

    متشكر از رهنمونهاي شما

    + آبيکي منتظر 

    آقاي عسكري عزيز، در حال گردش در وبلاگ هاي مربوط به شهرستان نظرآباد بودم كه اتفاقي به وبلاگ جوان نظرآبادي به مديريت آقاي داوود اسدي برخوردم. يكي از خوانندگان آن وبلاگ به نام خانم ليلا كشت پور درباره آقاي هوشنگ اعلايي فرماندار خرافي شهرستان آبيك و معاون سابق فرماندار شهرستان نظرآباد نظر داده بود و از داوود اسدي پاسخ شنيده بود. اولا اين آقا كيست و چه ارتباطي با آقاي اعلايي دارد. در ثاني مگر ايشان خواب هستند و برائت نامه فرماندار خرافي را نخوانده اند؟ عکس آقاي اسدي را نيز برايتان ارسال مي کنم شايد او را بشناسيد. ممنونمو و منتظر جواب شما.

    ----------------------------------------

    - ليلا کشت پور (دوشنبه 17 خرداد1389 ساعت: 20:18): دوست گرامي/ اسم سايت شما (جوان نظرآبادي) است اما هيچ خبري از مطالب مربوط به نظرآباد نيست. (وبلاگ نظرآباد نيوز) کم و بيش به اخبار نظرآباد مي پردازد. راستي درباره معاون فرماندار سابق نظرآباد (آقاي مهندس اعلايي) شما اگر اطلاعاتي داريد در سايت بگذاريد تا ما جوانان نظرآبادي از آن مطلع شويم. مي گويند پول شهر نظرآباد را هزينه يک فرقه انحرافي کرده است. مرسي عزيزم.

    ----------------------------------------

    - جواب داوود اسدي مدير وبلاگ جوان نظرآبادي: سلام دوست خوبم
    بله خودم هم به اين موضوع خيلي فکر مي کنم ولي به نظر شما من کدوم يک از مشکلات و مسايل جوانان نظرابادي اشاره کنم . وقتي همه چيز ما -اقتصاد ما -فرهنگ ما -جوان ما تحت تاثير سياسي کاري هاي موجود در شهرستان شده فضايي براي اين موضوعات هست ؟يقينا اينطور نخواهد بود .
    درباره آقاي اعلايي هم بايد بگم ما بايد اول پيراهن خودمون بزنيم بالا ببينيم کجا رو مي بينيم و بعدش درباره افراد اظهار نظر کنيم . به هر حال الان ايشون فرماندار يک شهرستاني هست و از فيلترينگ هاي مختلفي امتياز آورده اند و من به شخصه ايشون را کاملا مي شناسم و در دوران تصدي معاونت فرمانداري نظرآباد هم خاطرم هست چگونه براي آباداني نظرآباد تلاش کار کردند و اين موضوع هر دو افراد با گرايش موجود در شهرستان قبول دارند و گواهي مي نمايند .
    موضوع ديگه اي که لازم بود خدمت شما دوست خوبم بگم اينه که ....... ولش کن خواستي بعدا توضيح مي دهم . 09367082625 اسدي التماس دعا

    پاسخ

    آبيكي منتظر، با سپاس از ابراز لطف شما، پاسخ آقاي داوود اسدي كه در وبلاگ جوان نظرآبادي به نشانيhttp://davoodasadi.blogfa.com آمده است را به طور كامل جهت اطلاع شما درج مي نمايم. بنده به فرازهايي از آن نقد جدي دارم كه فعلا ترجيح مي دهم سكوت اختيار كنم. ----------------------------------------------ديديد که دروغ نگفتم/ معلم عزيز سرکار خانم کشت پور و عمه بزرگوار يکي از دوستان نزديکم/ سلام /ابتدا خواستم به مواردي که منجر به سوء برداشت شما از جوابيه من منجر شده اشاره و سپس در خصوص برخي مسايل توضيحاتي ارائه نمايم . هرچند دوست قديمي و استاد بنده جناب آقاي عسگري هم از بنده خواستند واطاعت امر مي کنم . همان ابتدا که نام شما در کامنت مطلبم ديدم شناختم و تصورم بر اين بود که از فضاي موجود در روستاي نظرآباد که ما آنرا در جغرافياي سياسي شهرستان مي ناميم مطلع بوده باشيد . اگر علاقمند نبودم در اين فضا درباره آن مسايل توضيح دهم هم دلايلي دارم و چنانچه سوءبرداشتي از ناحيه شما شده من عذرخواهي مي کنم . تمامي اطلاعات من در پروفايلم موجود مي باشد . آمادگي پاسخگويي در هر مرجعي که علاقمند هستيد مي باشم . ?- در خصوص مسايل فرهنگي و مشکلات جوانان نظرآبادي بايد بعرض برسانم که ديديد ما تحمل ارائه حتي يک ديدگاه شخصي را ندارم چه برسد به اينکه به موارد پيراموني آن بپردازيم . مع الوصف ديگر جاي اين مقال نيست .?- در باره اظهار نظر عجولانه و با عصبانيت وتهمت آميز و توهين شما در کامنت بعديتان درباره بنده و آقاي اعلايي هم بايد بعرض برسانم اينگونه اظهار نظرها و داوري ها مستلزم داشتن يک پشتوانه محکمه پسند و توجيه گر مي باشد ولي به لحاظ حفظ حرمت فضاي وبلاگم از آشکار نمودن آن در فضاي سايبري جلوگيري مي کنم و قضاوت را به قاضي القاضات وا مي گذارم . چنانچه علاقمند بوديد درباره وضعيت فکري و اخلاقي و اجتماعي من اطلاعاتي داشته باشيد به دوست خوبم آقاي عسگري پژوهشگر و نويسنده مطرح شهرستان مراجعه نماييد کافيست . ?- در خصوص آقاي اعلايي هم به شما عرض مي نمايم اين موضوع بقدر کافي و لازم توسط آقاي عسگري پرداخته شد و ورود بنده به اين موضوع ورودي غير منطقي است . من بارها از زبان آقاي اعلايي شنيدم که موضوع انجمن حجتيه را رد و اعلام برائت نموده اند . با آقاي عسگري هم بيش از ? ساعت در اين باره صحبت کردم ، چه دليلي دارد دوباره به آن در اين فضا دامن بزنم . درباره اظهار نظر شخصي در خصوص عملکرد ? ساله تصدي معاونت فرمانداري شهرستان بدليل ارتباط کاري و اداري ام با مجموعه فرمانداري يک نظر شخصي بوده و شما هم حق داريد آنرا نقد نماييد نه اينکه فضاي مفاهمه و گفتگو را به يک کج انديشي وسوءبرداشت تبديل نماييد .در ضمن از اينهمه هوشمندي و درايت آقاي آبيکي منصف ممنونم که من را به آقاي عسگري معرفي کردند !!!!!?- کلام آخرم به معلم خودم آقاي عسگري است که بنده همانند ساير جوانهايي که در کنار شما از دوران نوجواني رشد و پرورش يافته ام و چنانچه شما تصور مي کنيد من در برخي نگاهها به اشتباه رفته ام( که اينگونه نيست ) بايستي از نمره خود بکاهيد و مرا بيشتر راهنمايي کنيد . در ضمن حسين جان اين آدرسها بخشي از چند ده مقالات از نگاههاي فرهنگي و اعتقادي مطروحه من طي سه ساله اخير در وبلاگم هست اگر ايرادي در اونها ديديد منو راهنمايي کنيد که ممنون شما خواهم بود ! برخي آدرس ها در آرشيو مطالبم هست بازشناسي مباني فكري انجمن حجتيه ??/??/??گذشته و حال «انجمن حجتيه» ??/??/??انجمن حجتيه و انحرافات آن (1)??/??/??
    + خدادادي 
    جناب استاندار! به عمل كار برآيد به سخنداني نيست. منتظريم...
    + ناصر زاده 

    جناب استاندار اقدام انقلابي

    پاسخ

    قابل توجه استاندار محترم استان قزوين.