• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : گفت و گوي انتقادي درباره فرهنگ و هنر ساوجبلاغ - 1
  • نظرات : 1 خصوصي ، 24 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + علي رضا 
    ميخواهم از اين فرصت استفاده كنم و به حاج آقاي شمس عرض كنم كه جناب شيخ، تا كي ميخواهيد با دعوت زوري از هنرمندان براي ارائه كارهاي مناسبتي در حضور مسئولين و دو تا مراسم كيك و سانديسي سر و ته قضيه را هم بياوريد؟ شما در اين چهار سال چه تاجي بر سر فرهنگ و هنر شهرستان ما زده ايد؟ از شما دوستانه ميخواهيم براي حفظ شأن لباس خودتان هم كه شده به اين تراژدي كسالت بار خاتمه دهيد و به ديار خود برگرديد. ارشاد ساوجبلاغ در حال حاضر فقط و فقط تبديل شده به بنگاه اجاره فرهنگسرا. آن هم به قيمت گزاف. الله اعلم
    پاسخ

    قابل توجه مديريت محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ساوجبلاغ.
    + نيما 
    براي شهرستان ساوجبلاغ با اين پيشينه درخشان و اين همه ستاره پرفروغ در آسمان فرهنگ و هنر، زيبنده نيست كه رئيس ارشاد آن با حداقل هاي كار فرهنگي مثل تحمل انتقاد، احترام به قلم، خوشرويي و قس علي هذا بيگانه باشد. ظاهرا جناب حاج آقاي شمس صرفا برگزاري چند همايش آبكي فرماليته را براي ارائه گزارش كار و خالي نبودن عريضه كافي ميداند. از نماينده شهرستان كه ادعاي علاقه مندي به فرهنگ دارد، انتظار بيشتري داشتيم.
    پاسخ

    قابل توجه مديريت محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ساوجبلاغ، اين وبلاگ آماده انعکاس پاسخ متوليان فرهنگي شهرستان است.

    سوال من اين است كه مگر در شهرستان قديمي و ريشه دار ساوجبلاغ يك مدير بومي پيدا نمي شود كه رئيس اداره ارشاد آن يك نيروي غير بومي و ضعيف است؟ من از نماينده محترم شهرستان جناب آقاي نژاد فلاح مي خواهم فكري در اين باره كنند.

    حسن عسگري عزيز مطلب مربوطه به اي ميل askari128@yahoo.com ارسال شد. و در وبلاگ قرارداده نشد
    پاسخ

    داريوش عزيز، با سپاس از ارسال مطلب مورد اشاره.
    با سلام، يادداشتي در اين خصوص به تاريخ 1389/03/31 در وبلاگ نوشته ام (آخرين پست)، در صورت صلاح ديد لطفن منتشر نماييد

    متن مقاله آقاي زودبين را خوانده ام ايشان كاملا دلسوزانه واقعيت هاي فرهنگي را انعكاس داده بودند و هيچ شخص خاصي را مورد هجمه قرار نداده اند حال سوال من از شما اين است آقاي عسكري شما با چه منطقي با عبارتهاي همچون ژورناليستي گفتگوي معيوب و ....سطح اين نوشته را پايين مي آوريد در حالي كه خود شما در يادداشتتان مستقيما آقاي شمس را مورد هجمه قرار مي دهيد به شما توصيه مي كنم به جاي اينكه يكي به نعل ويكي به ميخ بزنيد موضع شفاف اتخاذ نماييد .

    پاسخ

    فراز عزيز، مطلق سياه و يا سفيد ديدن انديشه ها و نوشته ها از مغالطات بزرگ محافل فرهنگي و هنري شهرستان ما است. بنده هم سعي كردم كه در روند گفت و گوي معيوب و غير روشمند آقايان شمس و زودبين، نقاط ضعف و قوت را همزمان رصد كنم. در اينكه چقدر كامياب بودم، قضاوت با خوانندگان محترم است.
    + يك دوست 
    خسته نباشيد
    پاسخ

    دوست عزيزم ممنون.
    + فلاح 
    براي روشن شدن دقيق مناقشه آقاي زودبين و آقاي شمس متن كامل دو مقاله را منتشر كنيد تا بهتر بتوان قضاوت كرد. ممنونم از اطلاع رساني شما.
    پاسخ

    جناب فلاح، پيشنهاد شما بسيار راهگشاست. حتما در اولين فرصت متن آن دو نوشته در وبلاگ ساوجبلاغ پژوهي منتشر خواهد شد.
    + نويد 
    با تشکر از مقاله خوب شما دوست گرامي/ الان بايد همه هنرمندان يک نهضت نقد راه بياندازند و عملکرد رئيس اداره فرهنگ و ارشاد ساوجبلاغ را مورد نقد قرار دهند.
    پاسخ

    نويد عزيز، اين وبلاگ از ديدگاه هاي مختلف دوستان فرهنگي و هنري بسيار استقبال مي كند و آمادگي آن را دارد كه بدون دخل و تصرف نوشته ها را منتشر كند.
     <      1   2