mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ صراف 
جناب آقاي عسكري مرور تاريخ براي عبرت گرفتن است و مجموعه اي از افراد در ظهور وبروز آن شريكند دراين ميان نقش برخي برجسته برخي هم كمرنگ است قصد من از پيام اولي اين بود كه بر نوشته شما مسايل شخصي سايه افكنده بود ويا بنوعي اصل مطلب كه دغدغه قلبي شما هم است به حاشيه رانده شده بود . علي اي حال در همين ساوجبلاغ خيلي رويدادهاي جالب واميدوار كننده وجود داردكه پرداختن به آن خالي از لطف نيست ضمن اينكه هيچ حاشيه اي نيز براي جنابعالي نخواهد داشت
پيروز و پايدار باشيد
پاسخ

جناب آقاي صراف، هدف از انتشار متن مذاكرات «كميته تغيير نام شهرستان ساوجبلاغ» با گذشت پنج سال به اين شرح است: 1) ادامه فعاليت برخي افراد طرفدار «راسيسم» و تفکر قوميت گرايانه آنها در شهرستان ساوجبلاغ که اتفاقا" عنوان دانش و پژوهش را هم يدک مي کشند. به نظر مي رسد اين اقليت ناچيز، ناراحتي شکست پروژه ناصواب تغيير نام «ساوجبلاغ» را فراموش نکرده اند و با فعاليت هاي مخرب خود در فضاي مجازي، همچنان يکپارچگي ساوجبلاغي ها را نشانه رفته اند؛ 2) اشاره مستقيم و تفصيلي به يکي از تهديدات فرهنگي شهرستان ساوجبلاغ كه از تنوع زباني و قومي برخوردار است. امر مهمي که اتفاقا" محل توجه بدخواهان ايران عزيز هم است و آنها نقشه هاي شومي براي انهدام اين وحدت در سر مي پرورند؛ 3. مرور عبرت آموز يکي از رويدادهاي مهم شهرستان ساوجبلاغ و بازتاب هاي متفاوت آن در فضاي مجازي. دوست گرامي! به هرحال وبلاگ «ساوجبلاغ پزوهي» درصدد رصد مسائلي است که از چشم متوليان فرهنگي دو شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ دور مانده است. البته در اين سه سال از آغاز فعاليت، نامهرباني هايي را نيز مشتاقانه بر جان خريده اما موضوعات مهمي را نيز دامن زده است. «وفا کنيم و ملامت کشيم و خوش باشيم که کافري است در کيش ما رنجيدن». مستدام باشيد و پيروز.
+ صراف 
آقاي عسكري طرح اين مساله كه به قول خودتان 5 سال از مجادله شما با آقاي ميم مي گذرد چه لزومي براي من خواننده وبلاگ دارد ضمن اينكه هيچ كس هم درحال حاضر به فكر تغيير نام ساوجبلاغ نيست ايضا! اگر آقاي ميم حرفهاي زشتي براي شما ارسال مي كند بهتر است قبل از عيان كردن آن خودتان راهكار مناسبي براي پاسخگويي به ايشان پيدا كنيد ( آيا شما منظور خاصي از طرح اين مساله داريد؟ )
پاسخ

جناب آقاي صراف. از ابراز نظر صريح شما بسيار ممنونم. جنابعالي به چه علت تاريخ ايران و جهان را به طور مستمر مرور مي كنيد؟ گمان كنم همان دلايل براي مرور تاريخ شهرستانمان نيز كافي باشد. اي كاش ديدگاه خود درباره پديده راسيسم و قوميت گرايي در شهرستان ساوجبلاغ را هم تشريح مي كرديد. به هر حال به عنوان نخستين پيام دهنده از شما سپاسگزارم.