• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : اين روزها سوگوار كوچ مادر هستم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 25 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + احمد پيشگاه زاده 
    مشيت الهي بـر ايـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگي را خـزانـي ماتمزده بـه انتظار بنشيند و اين بارزترين تفسير فلسفـه آفـرينش در فـراخـناي بـي کران هـستي و يـگانه راز جـاودانگي اوسـت.
    درگذشت مادر گراميتان را به شما و خانواده محترمتان تسليت عرض نموده برايشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، براي شما و ساير بازماندگان صبر جميل خواهانم .
    با سلام و عرض ادب خدمت استاد و نويسنده گرانقدر جناب آقاي عسگري و عرض تسليت براي آن مرحومه مغفوره جنت مکان از خداوند منان صبر شکيب مسئلت دارم و آرزوي سلامتي و تندرستي از درگاه خداوند منان برايتان دارم .
    از اينکه به وبلاگ ما سري زديد سپاسگزاريم کانون فيلم و عکس نظرآباد با نگرشي هنري در پي رشد ديداري جامعه و بالندگي فرهنگي قدم بر مي دارد و راهي بس دشوار در پيش دارد از نوشته هاي جنابعالي در ساوجبلاغ پژوهي استفاده هاي مفيدي برده ايم نيازمند قلم توانا و شيواي تان در پيشبرد اهداف هنري و شناساندن هنرمندان اين منطقه به جهانيان هستيم.
    درصورت صلاح ديد لينک ما را در وبلاگ تان جهت راهنمائي بازديد کنندگان قرار دهيد.
    کوچک شما حسين صمدي
    + تقي سيفي زاده 

    سلام و درود بر حسين عسکري و تسليت ما را بجهت فوت مادر عزيزتان پذيرا باشيد.

    زمانيکه در فکر تاسيس کانون بوديم بي اختيار هميشه ياد حسين عسکري بودم.از اين رو به اسم کوچک خطابت مي کنم که تو از جنس مني يا بهتر بگويم من از جنس تو.سالهاست که مي شناسمت و اگر هم کمي به ذهنت فشار بياوري شايد تو هم سيفي زادهء تصوير ساوجبلاغ و هفته نامه تاک را بخاطر بياوري.ديدگاه نقادانه خوبي را سالهاست که به يدک مي کشي.انشاالله اگر افتخار بدهي ديدگاه انتقادي که همراه با عکس و فيلم باشد مستدل تر است و از همين جا دست ياري بسويت دراز ميکنيم تا ياراي ما باشي.فدايت تو و با عرض تسليت مجدد.

    + اخلاقي 
    برادر عزيز جناب آقاي عسگري؛ با سلام و تحيت، مصيبت وارده را به شما تسليت عرض مي کنم و از خداوند متعال مسالت مي کنم که آن مرحومه با حضرت فاطمه ي کبري و فاطمه ي معصومه محشور شود. دنيا محل گذر است، اميدوارم خداوند حي قيوم کمک نمايد همه عاقبت به خير شويم. التماس دعا
    + مهدي زعيم 


    حسين جان عرض تسليت دارم خدمت شما برادر عزيزم و خانواده محترم عسگري بويژه اخوان ارجمند . از درگاه حضرتش براي آن مرحومه همنشيني با بانوي دوعالم حضرت زهراي اطهر(س) و براي شما صبر و بردباري در مصائب را مسئلت دارم

    زنده باشيد انشالله

    مهدي زعيم

    + سيد پيام عباس نيا 
    گل بودي و جز گل نتوان بدرقه ات کرد جان بودي و جز جان نتوان خاک رهت کرد
    لبخند تو عمري غم از سينه برون کرد هجران تو مادر چه کسي چاره نتوان کرد
    خداوند روح بلند مادر عزيزتون رو با حضرت فاطمه محشور کنه.
    حقير را شريک غم خود بدانيد.
    + حسين عليپور 

    شبيه آيه (شمس والضحي)ست مادر من

    و گريه هاي شبش بي صداست مادر من

    نشسته گوشه اي( امن يجيب) مي خواند

    در انتظار حصول دعاست مادر من (بانو)

    برادر نازنينم با انکه مرگ پايان کبوتر نيست.ديدن جاي خالي مادر سخت است . از خداي مهربان مي خواهم شما را در تحمل اين اندوه صبور گرداند.

    + محمد مهدي فلاح نژاد 

    خدايش بيامرزد

    در اين غم بزرگ ما را نيز شريک خود بدانيد

    ارادتمند شما

    محمد مهدي فلاح نژاد

    صميمانه تسليت عرض مي کنم آجرکم الله،
    لحظه مرگ چشم در راهم
    از توحسن ختام مي خواهم . . .

    + مصطفي پيري 

    (( انا لله و انا اليه راجعون ))

    مشيت الهي بـر ايـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگي را خـزانـي ماتم زده بـه انتظار بنشينيد و اين ، بارزترين تفسير فلسفـه آفـرينش درفـراخـناي بـي کران هـستي و يـگانه راز جـاودانگي اوسـت .درگذشت ناگهاني مادرگراميتان را به شما و خانواده محترمتان تسليت عرض نموده ، برايشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، براي شما و ساير بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل خواهانم .

    ((روحش شاد و يادش گرامي باد))

    سلام استاد گرامي ، از اينکه نتوانستم به صورت حضوري در ختم مادر گراميتان شرکت کنم عذر خواهي اين جانب را پذيرا باشيد.

     <      1   2