تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ عليرضا 


بي حرمتي برخي رقباي انتخاباتي به خانواده شهيدان نژاد فلاح

برخي رقباي انتخاباتي در تعدادي از حوزه هاي انتخابيه اقدام به انتقام گيري هاي شخصي کرده اند.
به گزارش«محدوده»،اخبار دريافتي از حوزه انتخابيه ساوجبلاغ و هشتگرد حاکي از آن است که برخي رقباي انتخاباتي پنجشنبه گذشته به منظور انتقام گيري از يکي از رقباي خود اقدام به پاره کردن عکس هاي برادارن شهيد وي کرده اند.
شنيده شده رقباي نژاد فلاح در ساوجبلاغ و هشتگرد اقدام به پاره کردن عکس هاي برادران وي که از اولين شهداي اين منطقه مي باشند نموده و در پنجشنبه آخرسال بي حرمتي به خانواده اين شهداء را مادر ايشان از سوي رهبرمعظم انقلاب ام الشهداء ناميده شده رقم زده اند.
گفتني است پدر اين شهداي بزگوار ضمن ابراز گلايه خود نسبت به اين اقدام تصريح کرده است که نبايد شهداء را براي اقدامات سياسي هزينه کرده و بي حرمتي به آنان و خانواده هايشان را به بهانه پست هاي دنيوي رقم زد.

سلام دوست عزيز/ جشن تولد واسه ما هميشه يه بهونه بود تا روي هديه بنويسيم دلم از تو دور نميشه/ پيشا پيش مبارك/ اميدوارم روزهاي پر از موفقيت نصيبتان شود( كا مبيز)

سلام >>شايد نشود به گذشته برگشت و يک انتظار زيبا ساخت ولي مي شود هم اکنون آغاز کرد و يک پايان زيبا ساخت<< با تبريک سال نو به همگي و به ما سر بزنيد واگر در ليست دوستان شما نيستيم ماراهم به ليست دوستان خود اضافه فرماييد.tishon.parsiblog.com