• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : شوخي سينمايي با نام ساوجبلاغ
  • نظرات : 1 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هم استاني ناراضي 
    خيلي وقت است به خاطرم سپرده ام به نقدها و قضاوت ها و چهل کلاغ ها توجهي نکنم.خيلي وقت است که اصل برايم مهمتر از فرع شده است. نزديک به دو سال از حرف هاي جناب عرب نيا در برنامه هفت گذشته و من هر سه گفتگو را کامل و به کرات گوش کردم. و بعد سخنان مخاطبان را شنيدم و فهميدم خيلي ها فقط به کلاغ قبلي خود توجه ميکنند، نه کلاغ اول.(همان قضيه يک کلاغ چهل کلاغ خودمان).
    مطبوعات اگر اصول اخلاقي در آن رعايت نشود،تبديل به دنياي کثيفي مي شود که براي عرض اندام و نشان دادن بليغ و فصيح بودن خود از هيچ کوششي(اخلاقي و غير اخلاقي) دريغ نمي کنند.
    زندگي ايده آل بايکوت شد و ديگر نخواهم خواندش.
    همشهري گرامي و محترم; با توجه به وبلاگ ارزشمندي که داريد و من اطلاعات بسياري از ساوجبلاغ را از اين وبلاگ بدست آوردم ، مطالبي که نمي دانستم چگونه از آنها آگاه شوم و از اين بابت از شما بسيار ممنون و سپاسگذارم، بهتر نبود به جاي قرار دادن اين مطلب زرد و بي مايه،آن را نقد ميکرديد و به وسيله ي وبلاگتان که صداي رساي ساوجبلاغ است، اعتراض خودتان را از بابت اين توهين بيان ميکرديد؟ به چه حقي اين مجله ي به شدت زرد، نام ساوجبلاغ را در اين توهين بي شرمانه به هنرمندان کشورمان شريک کرده؟
    ممنونم که با صبر، سخنانم را خوانديد. و اميدوارم در ادامه ي فعاليت مثبت و تاثيرگذارتان موفق و سربلند باشيد و باز هم ممنونم به خاطر مطالب مفيدتان که اين نوشته ي کوچک در کنار آن همه اطلاعات مفيد هيچ است اما بهتر است وبلاگي با اين محتويات بسيار عالي به کيفيت کار خود اهميت دهد.
    با تشکر و در پناه حق


    باسلام
    مطلبي با عنوان معرفي وبلاگ ساوجبلاغ پزوهي در وبلاگ انجمن قرار داديم لطفا مطالعه بفرماييد و نظر خود را اعلام کنيد.
    موفق باشيد.