• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : آيت الله ملاعلي قارپوزآبادي زنجاني و فراترناليسم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خليلي مهر 

    سلام :

    بنده همه مطلب را خواندم ؛ حتي جوابيه آقاي سجادي را .فقط به يک نکته بسنده ميکنم : اگر آقاي سجادي در قلم خود ((پيمان برادري و دوستي، از آداب و سنن متروکه اسلامي که اکنون بيشتر در ميان شيعيان ترکيه مرسوم است و در ايران به ندرت مشاهده مي شود... )) از اين کلمات استفاده کرده باشد خود را محکوم کرده است . چون مسلمان جهان را در يک دريچه آن هم تشيع و فقط در يک فرقه آن هم علوي ها ديده است و اين برخلاف عقد اخوتي است که در صدر اسلام توسط نبي مکرم اسلام صورت گرفته است . اگر اين سنت امروز فقط در يکي از اربعه اهل سنت در يک گوشه از جهان صورت گيرد آقاي سجادي بايد جواب گو باشد . دوستان ما نمي توانيم تشيع را خارج از اسلام بدانيم .اين نوشته بيشتر مرا متوجه سکولارهاي مسلمان مي کند ما نمي توانيم وجود فرق انحرافي را در تشيع نبينيم و آن را با کلمات زيبا به مردم نشان دهيم و روح پليد آنها را کتمان کنيم .

    + علي پور 
    سلام و خسته نباشيد
    حساسيت و توجه جنابعالي به ارزشها و احکام ديني و نيز دفاع از حريم علمايي که تمام عمر خود را براي خدمت به شرع مقدس سپري کردند جاي تشکر و قدرداني دارد.
    و از اينکه موجب آشنايي و توجه اين جانب به اين جريان و افراد منحرف و مغرض شديد متشکرم .
    حسين عليپور - حوزه علميه هشتگرد
    + م. معيني 
    با سلام
    بنظر مي رسد خيلي تندروي کرده ايد
    چنين استنباط ها و انتساب هايي خيلي عجولانه و خصمانه است
    از شما که يک فرهنگي هستيد بعيد بنظر ميرسد
    قلم شما از حالت نگارش فرهنگي فاصله گرفته و از نظر بنده، خصومت شخصي با فرد يا افرادي در آن به چشم مي خورد
    لطفا در نوشتار خود تجديد نظر کنيد
    با سپاس
    م. معيني
    + محمود نجفي 
    باسلام وضمن عرض تبريک به مناسبت فرارسيدن سال جديد 0ازحسن دقت شما نسبت به فعاليتهاي دشمنان مذهب حقه تشيع که هرروز دررنگ ولعاب جديدي جهت فريب دادن جوانان پاک نهاد اين مرز وبوم وارد ميدان کارروزار مي شوندتشکر مي کنم ?انشاالله که بتوانيم درعرصه جنگ نرم هم دشمن راغافل گيرکنيم0محمود نجفي کارشناس ارشد فلسفه وکلام اسلامي