سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

پیشنهاد دو اثر برای تقدیر در بخش البرزشناسی

اشاره: «نخستین جشنواره کتاب، نویسنده و ناشر برتر استان البرز» با تجلیل از 18 ناشر و نویسنده برتر البرزی دوشنبه 17 اسفند 1394 در شهرستان نظرآباد برگزار شد. بیانیه هیات داوران بخش البرزشناسی این جشنواره، به شرح زیر است:

* * *

منت خدای را عزوجل

نظرآباد، شهری دیگر در اقلیمی دیگر در سرزمینی دیگر به نام ایران است؛ سرزمینی که همیشه در درازنای تاریخ، بهای نازنینی خویش را پرداخته است. نظرآباد، شهر فرزانگان زمینی و آسمانی؛ ایرانی و جهانی است. شهری در آغاز ایران و انجام اسلام؛ از خشت ­های نه ­هزارساله و لوح آغاز عیلامی تا مناره های ایمان مساجد و امامزادگان و شهیدان.

دست ­مریزاد به همه کتابیان و ارشادیان و اجرائیان شهرستان نظرآباد و استان البرز که دست در دست هم به مهر، نخستین جشن کتاب برتر استان البرز را در اسفند ماه سال 1294 برگزار می ­کنند. زیر سایه این آیین ناب استان، البرزپژوهان هم با اهدای هشت عنوان کتاب در ده جلد، کوره این تنورستان داغ را تفته کردند. پرداختن به موضوعاتی بکر در دایره استان البرز؛ حفظ انسجام منطقی اجزای اثر؛ درج دقیق نشانی منابع و مراجع؛ ریخته ­گری چیره ­دستانه نویسنده و ناشر و طراح و ویراستار و... برخی از مقیاس ها و سنجه ­هایی است که در چنین داوری ­هایی به جان داوران می ­افتند. هیات داوران بخش البرزشناسی با سپاس از همه اثرآفرینان شرکت ­کننده در این جشن، دو اثر را برای تقدیر پیشنهاد کرده است و تعیین نفرات اول تا سوم را به دوره ­های دیگر وانهاده است:

1. وضعیت بخش کودک و نوجوان کتابخانه ­های عمومی استان البرز، اثر خانم مریم مقدم، انتشارات رهام اندیشه؛

2.فرهنگ ستارگان درخشان استان البرز، اثر آقای جعفر کوهزاده، انتشارات دقایق.

با آرزوی توفیق

اسماعیل آل ­احمد، حسین عسکری، زکریا مهرور

17 اسفند 1394


نوشته شده در  دوشنبه 94/12/17ساعت  10:58 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست مطالب وبلاگ البرز پژوهی
کتاب «تاریخ هشتگرد» منتشر شد
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود پنج کتاب از حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]
 
<