سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

پاسخ درست به دویست سوال ریاضی در کمتر از هشت دقیقه

خبرگزاری ایرنا: مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ البرز گفت: خاطره خیاط زاده از دانش آموزان این شهرستان با کسب مقام اول مدال طلای مسابقات جهانی محاسبات ریاضی را به خود اختصاص داد  . عیسی بابالو روز پنج شنبه 11 آذر 1395 در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: این دانش آموز در پایه چهارم ابتدایی دبستان زکیه واقع در شهرک ابریشم بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ واقع در استان البرز تحصیل می کنند که موفق به کسب مدال طلای دربیست و چهارمین دوره مسابقات محاسبات ذهنی جهان شدند.

وی اظهار کرد: این دانش آموز با داشتن مهارت ویژه در بخش انجام محاسبات ذهنی توانست برای ایران در این دوره از مسابقات جهانی که در آن هزاران دانش آموزان از 33 کشور جهان شرکت کرده بودند، افتخار آفرینی کند. وی با اشاره به نقش مهم آموزش های محاسبات ذهنی در بین فراگیران این مهارت ویژه در بین گروه سنی بین 5 تا 13 سال خاطرنشان شد: در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی خاطره خیاط زاده دانش آموز ساوجبلاغی از استان البرز توانست به 200 سوال ریاضی در کمتر از 8 دقیقه پاسخ درست بدهد.

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ بیان کرد: دوره های آموزشی محاسبات ذهنی در تمرکز، برنامه ریزی درسی، قدرت یادگیری و اعتماد به نفس دانش آموزان نقش مهمی دارد. بابالو ادامه داد: خاطره خیاط زاده در کارنامه خود رتبه های اول کشوری و استانی در مسابقات محاسبات ذهنی را به ثبت رسانده است. وی تاکیدکرد: این دانش آموز با هزینه شخصی خانواده به همراه اولیاء خود در قالب تیم اعزامی از استان البرز به این دوره از مسابقات اعزام شد

وبلاگ «ساوجبلاغ پژوهی» به این دختر باهوش و کوشای ساوجبلاغی صمیمانه تبریک می گوید. دست مریزاد.


نوشته شده در  پنج شنبه 95/9/11ساعت  6:51 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست مطالب وبلاگ البرز پژوهی
کتاب «تاریخ هشتگرد» منتشر شد
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود پنج کتاب از حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]
 
<