سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

اعلام انزجار از وسوسه های شیطانی محمد عرفانیان 

«محمد عرفانیان که با سوء استفاده از علاقه معصومانه عده ای به مهدویت، اقدام به برگزاری مراسم اعتکاف نموده بود، پس از اتمام آن مراسم با وسوسه شیطان ادعای عجیبی را که مخالف صریح احادیث و روایات متواتر شیعه بود در خصوص ارتباط با امام زمان (عج) ابراز نمود که موجب بهت و تعجب همگان شد. اینجانب ضمن اکرام به مقام شامخ مرجعیت شیعه که چهره های تابناک تاریخ بشری هستند، انزجار خویش را از تمامی فرقه ها و گروه های انحرافی من جمله نامبرده اعلام نموده و پیشنهاد می نمایم ... » (بخشی از نامه 9 اردیبهشت 1389 آقای هوشنگ اعلایی به نویسنده وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی).

توضیح نویسنده وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی: «ان الذین اتقوا اذا مسهم طائف من الشیطان تذکروا فاذا هم مبصرون»/ چون اهل تقوا را از شیطان وسوسه و خیالی به دل فرا رسد همان دم خدا را به یاد آرند و همان لحظه بصیرت و بینایی پیدا کنند (قرآن کریم، سوره اعراف، آیه 201).

نویسنده این وبلاگ از حدود سال 1385 با هدف روشنگری و مبارزه با بدعت های خطرناک حوزه ارجمند «مهدویت» و «انتظار» در گستره جغرافیایی «شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد»، به  هوشنگ اعلایی فرماندار جدید شهرستان آبیک و معاون سابق فرماندار شهرستان نظرآبادانتشار مطالبی مستند مبادرت نموده است. با استناد به تصاویر و اسناد موجود، آقای هوشنگ اعلایی (معاون سابق فرمانداری شهرستان نظرآباد و فرماندار فعلی شهرستان آبیک) در اعتکاف بدعت آلود جریان منحرف «محمد عرفانیان» در سال 1384 در ارتفاعات شهرستان ساوجبلاغ حضور موثر داشته است. این در حالی است که وی تاکنون هیچ اعلام موضع رسمی و برائت جویانه در این باره نداشته است. به طور حتم پاسخ ذیل نخستین واکنش او در این باره است. به همین جهت این واکنش، مبارک است و مغتنم  اما دیر هنگام!

به هر حال براساس آموزه های نورانی اسلام عزیز و مکتب متعالی اهل بیت (ع)، اصل بر «صحت» است و باید سخنان و رفتارهای مسلمین را حمل بر «درستی» و «راستی» نمود. نویسنده این وبلاگ ضمن سپاس از واکنش تبری جویانه فرماندار شهرستان آبیک، از این پس روشنگری درباره جریان خرافه گرای «عرفانیان» را صرف نظر از سهم آقای اعلایی پی خواهد گرفت.

پایان این توضیح را مزین می کنم به فرمایشی حکیمانه از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی که خود و آقای اعلایی را مخاطب این لحظه آن می دانم. معظم له در 15 مهر 1388 فرمودند: «اگر بصیرت نباشد، انسان حتی با نیت خوب، ممکن است گمراه شود و در راه بد قدم بگذارد. بصیرت، قطب نمای حرکت صحیح در اوضاع اجتماعی پیچیده امروز است به گونه ای که اگر کسی این قطب نما را نداشت و نقشه خوانی را بلد نبود، ممکن است ناگهان خود را در محاصره دشمن ببیند. بصیرت اجازه نمی دهد غبار آلودگی فتنه، کسی را گمراه کند.»

متن کامل نامه هوشنگ اعلایی به نویسنده وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب آقای حسین عسگری

مدیریت محترم وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی

سلام علیکم

با احترام و تقدیر از قلم فرسایی شما در حوزه فرهنگی، دفاع از حریم ولایت و ارزش های والای انقلاب اسلامی با روشنگری در زمینه برخی خرافات در حوزه دین که موجب عدم گسترش مسائل نوپدید خرافی در این حوزه گردیده ستودنی است. همچنین نکته بینی و ریزبینی شما در پرداختن به مسائل ظریف و حساس در جای خود بسیار مطلوب است. در پی درج مطلبی در همین زمینه در وبلاگ شخصی تان برخی موارد ناروا [!؟] به اینجانب نسبت داده شده است، که لازم است متن زیر جهت تنویر افکار عمومی به منظور استفاده در همان وبلاگ به حضورتان ارسال گردد:

انسان در طول تاریخ همواره در جستجوی اندیشه و تفکر بهتر زیستن و رسیدن به عافیت اخروی بوده و هست و همواره در پی کندوکاو برای به دست آوردن آینده ای مطلوب و سامان یافته تلاش فراگیر دارد. زیبا، عاشقانه، معنوی و آرام زیستن با زندگی بشر عجین شده و انسان همواره در سودای روزی زندگی می کند که به یک آرامش و خوشبختی ازلی دست پیدا کند و این اندیشه پاک و زلال بشری در زندگی جوامع به شکل های مختلف تبلور یافته است، که اندیشمندان هر عصری برای نجات انسانها از رذایل پست و بی مقدار دنیوی و رسیدن به فضیلت های مورد احترام بشری به دنبال چاره اندیشی بوده اند که به طرح «مدینه فاضله» رسیدند، و مردم به آن بشارت دادند. که شاید در پی تحقق آن زندگی اجتماعی و فردی انسانها را از نابسامانی و دغدغه های موجود برهانند. از مدینه فاضله افلاطون گرفته تا مدینه فاضله فارابی، از مدینه فاضله کمونیست ها و سوسیالیست ها گرفته تا مدینه فاضله عصر روشنگری و انسان مداری .....

همه این مکاتب و آیین ها نتوانستند مرهمی بر دردهای کهنه بشری باشند و یا آنها را التیام بخشند. هرکدام پس از طلوعی ناقص به فاصله اندکی غروب بشر را نمایان کردند. اما ..... «مدینه فاضله موعود» اسلام که در قرآن و روایات وعده تحقق آن داده شده غیر از مدینه های فاضله ای است که تاکنون مطرح کرده اند؛ زیرا ویژگی های حکومت حضرت مهدی (عج) به گونه ای است که آن را از سایر حکومت ممتاز می سازد. که به تعبیر مقام معظم رهبری چهار خصوصیت ویژه و شاخص آن چنین است: 1- جامعه ای که در آن نشانی از ظلم و طغیان و عدوان و ستم نیست. 2- جامعه ای که در آن اندیشه دینی و اندیشه علمی انسان ها در سطح بالا است. 3- جامعه ای که در آن همه برکات و همه نعم و همه نیکی ها و زیبایی های عالم بروز می کند و در اختیار انسان قرار می گیرد.  4- جامعه ای که در آن تقوا و فضیلت و گذشت و ایثار و برادری و مهربانی و یکرنگی اصل و محور است.

اما هر متاعی به مقدار اهمیت و تاثیرگذاری اش در معرض خطر و هجمه بیشتری است. امروز ولایت تنها سد استواری است که فراروی تمامی قدرت های بزرگ ایستاده است و از این رو شیاطین و دشمنان مهدویت تمام توان و انرژی خویش را برای مقابله با آن بسیج نموده و برای رویارویی با فرهنگ مهدویت از هیچ کوششی فروگذار نیستند. و با شایعه سازی، شبهه افکنی، و ایجاد فرقه های خودساخته و انحرافی با عناوین مختلف درصدد آسیب زدن به سیل خروشان گرایش و اعتقادات پاک مردم به ولایت و مهدویت هستند تا به سلطه گری خود دوام بخشند.

«محمد عرفانیان» که با سوء استفاده از علاقه معصومانه عده ای به مهدویت، اقدام به برگزاری مراسم اعتکاف نموده بود، پس از اتمام آن مراسم با وسوسه شی «محمد عرفانیان» در اعتکاف بدعت آمیز، ارتفاعات شهرستان ساوجبلاغ،1384طان ادعای عجیبی را که مخالف صریح احادیث و روایات متواتر شیعه بود در خصوص ارتباط با امام زمان (عج) ابراز نمود که موجب بهت و تعجب همگان شد که اینجانب ضمن اکرام به مقام شامخ مرجعیت شیعه که چهره های تابناک تاریخ بشری هستند، انزجار خویش را از تمامی فرقه ها و گروه های انحرافی من جمله نامبرده اعلام نموده و پیشنهاد می نمایم در برابر هجمه های خشن و وحشیانه که در قالب های نو و کهنه به منظور تضعیف فرهنگ مهدویت عرضه می شود باید با ابزار روز و با چشم بینا و گوش شنوا ضمن دفاع از حریم ولایت با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های جامعه و با بهره گیری از راه کارهای مناسب با اتحاد و همدلی و هوشیاری کامل از نفوذ افکار مسموم پیش گیری نموده و مانع سوء استفاده افرادی خود فریفته باشیم چرا که دشمنان تفکر و اعتقاد به مهدویت، که این اندیشه را به زیان خود می دانند همواره تلاش کرده اند تا آن را از اذهان مردم بزدایند و یا مفاهیم اعتقاد به مهدویت را تحریف کنند.

در پایان از تیزبینی و هوشیاری دادگاه محترم ویژه روحانیت که با موضوع ادعای دروغین برقراری ارتباط با حضرت ولیعصر (عج) برخورد قاطعانه نمود تشکر می نمایم. به عنوان حسن ختام شعری از مقام معظم رهبری به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) تقدیم می دارم:

دل را ز بیخودی از خود رمیدن است                    جان را هوای ز قفس تن پریدن است

از بیم مرگ نیست که سرداده ام فغان                بانگ جرس به شوق به منزل رسیدن است

دستم نمی رسد که دل از سینه برکنم               باری علاج شکر گریبان دریدن است

شامم سیه ترست ز گیسوی سرکشت              خورشید من برآی که وقت دمیدن است

سوی تو ای خلاصه گلزار زندگی                        مرغ نگه در آرزوی پرکشیدن است

بگرفته آب و رنگ ز فیض حضور تو                        هر گل در این چمن که سزاوار دیدن است

با اهل درد شرح غم خود نمی کنم                     تقدیر غصه دل من ناشنیدن است

آن را که لب به دام هوس گشت آشنا                 روزی (امین) سزا لب حسرت گزیدن است

اعلایی - فرماندار شهرستان آبیک - 9/2/1389

جهت آگاهی از جزئیات عملکرد جریان انحرافی محمد عرفانیان و اعتکاف بدعت آمیز این گروه در شهرستان ساوجبلاغ نگاه کنید به: http://128askari.parsiblog.com/Archive132280.htm  


نوشته شده در  پنج شنبه 89/2/9ساعت  10:24 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]