سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

  نمایی از شهر جدید هشتگرد

بررسی امکان بهینه سازی شهرهای جدید به روش مهندسی ارزش

(نمونه موردی شهر جدید هشتگرد)

مقایسه عملکرد مدیران فارغ‌التحصیل رشته مدیریت آموزش با مدیران فارغ‌التحصیل سایر رشته‌ها

(مناطق آموزش و پرورش نظرآباد و ساوجبلاغ)

---------------------------------

مقایسه عملکرد مدیران فارغ‌التحصیل رشته مدیریت آموزش با مدیران فارغ‌التحصیل سایر رشته‌ها

(مناطق آموزش و پرورش نظرآباد و ساوجبلاغ)

- صفرعلی بابایی راد، مقایسه عملکرد مدیران فارغ‌التحصیل رشته مدیریت آموزش با مدیران فارغ‌التحصیل سایر رشته‌ها (مناطق آموزش و پرورش نظرآباد و ساوجبلاغ)، پایان نامه کارشناسی ارشد، استاد راهنما: عادل آذر، استاد مشاور: صفر فضلی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین،1383.

‏چکیده: این پژوهش به منظور مقایسه عملکرد مدیران فارغ التحصیل رشته مدیریت آموزشی با مدیران فارغ التحصیل سایر رشته ها در مناطق آموزش و پرورش نظرآباد و ساوجبلاغ از توابع غرب سازمان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است. جامعه آماری مورد تحقیق عبارت بود از کلیه مدیران مداس معلمان و دانش آموزان ادرات آموزش و پرورش شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ که شامل 301 نفر مدیر 2808 نفر معلم و 71781 نفر دانش آموز می باشد. نمونه آماری این پژوهش 304 نفر از معلمان مدارس آموزش و پروش شهرستان های مذکور بود. انتخاب این نمونه به شیوه تصادفی ساده صورت گرفت. اطلاعات لازم برای آزمون فرضیه اول از لیست نمرات معلمان و تعداد قبول شدگان خرداد ماه سال تحصیلی 82-81 که شامل 11957نفر دانش آموز را در برگرفت و اطلاعات لازم برای آزمون فرضیه های دوم و سوم پژوهش، از طریق اجرای یک پرسشنامه 29 گزینه ای از طیف لیکرت بدست آمده است. در ابتدا از میان مدیران دو گروه انتخاب شدند: مدیرانی که فارغ التحصیل رشته مدیریت آموزشی بودند و مدیرانی که فارغ التحصیل سایر رشته ها بودند. سپس 152 نفر معلم از هر گروه انتخاب شدند و پرسشنامه در مورد آنها اجرا گردید. پس از جمع آوری داده ها به تجزیه و تحلیل توصیفی آنها از نظر آماری پرداخته شد و سپس به منظور بررسی تأیید و یا رد فرضیه ها به وسیله اجرای آزمونT برای هر دوگروه به آزمون فرضیه ها پرداخته شد. پس از انجام مراحل فوق نتایج زیر بدست آمد: فرض اول مبنی بر بالاتر بودن کارآیی آموزشی (درصد قبولی و میانگین نمره دروس دانش آموزان) مدیران فارغ التحصیل رشته مدیریت آموزشی نسبت به مدیران فارغ التحصیل سایر رشته ها پذیرفته نشد. فرضیه دوم تحقیق مبنی بر اینکه مدیران فارغ در رشته مدیریت آموزشی از مهارت بالاتری در برقراری روابط انسانی به مدیران فارغ التحصیل سایر رشته ها برخوردار هستند مورد تایید قرار گرفت. فرضیه سوم مبنی بر اینکه گرایش مدیران فارغ التحصیل رشته مدیریت آموزشی به سوی رهبری آموزشی بیشتر از مدیران فارغ التحصیل سایر رشته ها است پذیرفته نشد.

واژگان کلیدی: م‍دی‍ران‌ م‍دارس، م‍دی‍ری‍ت‌ آم‍وزش‌ و پ‍رورش، م‍طال‍ع‍ات‌ ت‍طب‍ی‍ق‍ی،نظرآباد، ساوجبلاغ.

بررسی امکان بهینه سازی شهرهای جدید به روش مهندسی ارزش

(نمونه موردی شهر جدید هشتگرد)

- مهبد فراهانی، بررسی امکان بهینه سازی شهرهای جدید به روش مهندسی ارزش (نمونه موردی شهر جدید هشتگرد)، استاد راهنما: حمید ماجدی، استاد مشاور: واراز مرادی ‌مسیحی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی، دانشکده هنر و معماری، 1384.

‏چکیده: هدف پژوهش بررسی و ارزیابی کمی و کیفی مسکن در شهر جدید هشتگرد و متعاقب آن اتخاذ تدابیر و راه حل های اجرایی، بهینه و کارآمد به روش مهندسی ارزش به منظور بهبود عملکرد و کیفیت واحدهای مسکونی و همچنین کاهش هزینه های ساخت و ساز در شهر جدید هشتگرد است. روش نمونه گیری به صورت تصادفی از ساکنان شهر جدید هشتگر د و نیز سازندگان و پیمانکاران واحدهای مسکونی در شهر جدید هشتگرد است. روش پژوهش بر مبنای روشی کیفی و تحلیلی و به صورت میدانی انجام شده است .ارایه راه کارهای بهینه و کارآمد جهت بهبود کیفیت و عملکرد واحدهای مسکونی و همچنین ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و نیز کاهش هزینه های ساخت واجرای واحدهای مسکونی در شهر جدید هشتگرد و نتایج بدست آمده حاکی از آن است که استفاده از مهندسی ارزش در شهر جدید هشتگرد منجر به ارایه راهکارهایی در جهت ارتقاء کیفیت بصری و. فیزیکی مسکن، تغییر شیوه ساخت وساز و همچنین بازنگری در طراحی سازه های واحدهای مسکونی گردید. نتیجه ی کاربرد این روش، ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و نیز کاهش هزینه های ساخت و اجرای واحدهای مسکونی در شهر جدید هشتگرد می باشد.

واژگان کلیدی: ب‍رن‍ام‍ه‌ ری‍زی‌ ش‍ه‍ری، مهندسی ارزش، ه‍زی‍ن‍ه‌ ه‍ا، شهر جدید هشتگرد.


نوشته شده در  جمعه 89/4/11ساعت  12:33 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]