سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

ردپای جریان انحرافی در شهرستان ساوجبلاغ

وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی: «جریان انحرافی» کلید واژه ای است که این روزها دیگر باید به شنیدن آن عادت کرد. جریانی که «لیبرالیسم فرهنگی»، «اتکا به علوم غریبه»، «مهدویت گرایی جعلی» و «فساد سیاسی و اقتصادی» از اجزای اصلی آن است که در قاب تمایل سیری ناپذیری به قدرت در ابعاد مختلف آن، معنا و مفهوم پیدا می کند. سایت خبری - تحلیلی مشرق در 27 اردیبهشت 1390 در خبری با کد 46360 ردپای این جریان در شهرستان ساوجبلاغ را افشا کرد. بی هیچ توضیحی متن آن خبر را بخوانید:

* * * * *

حذف یک مدیر دیگر به خاطر برخورد با جریان انحرافی

در یک اقدام تامل برانگیز، مدیران دو منطقه آزاد کشور با حمایت لیدر جریان انحرافی به دو تن از مدیران متخلف سازمان میراث فرهنگی و گرردپای جریان انحرافی در شهرستان ساوجبلاغدشگری واگذار و مسئولی که با تخلفات این افراد در احداث ویلا در یک منطقه خوش و آب و هوای تهران برخورد کرده بود، از سمت خود عزل شد.

به گزارش مشرق، براساس گزارشات واصله، «علیرضا .ع» شهردار سابق شهر کوهسار ساوجبلاغ که به دلیل تخلف در ارایه جواز پایان کار ساختمانی به «رضا. م» از مسئولان سابق سازمان میراث فرهنگی توسط فرماندار وقت از مسئولیت خود برکنار شد، به عنوان معاون فرد مذکور در سازمان میراث فرهنگی مشغول به کار شد. پس از مدتی فرماندار سابق ساوجبلاغ تحت فشارهای لیدر جریان انحرافی از سوی استانداری تهران از مسئولیت خود عزل شد و مدیر متخلف سازمان میراث فرهنگی و معاون او که همان شهردار معزول بود، با حکم حمید بقایی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد برای تصدی مدیریت مناطق آزاد، راهی محل ماموریت خود شدند!

در حالی که شبکه ویژه خوار حذف فرماندار سابق ساوجبلاغ از نظام مدیریت اجرایی را در دستور کار قرار داده و با جدیت پیگیری می کند، حضور افراد متخلف در مصادر حساس که به منظور استیلای جریان انحرافی بر منابع اقتصادی مناطق آزاد صورت گرفته، تامل برانگیز و زنگ خطری برای نهادهای نظارتی است. گفتنی است؛ در روزهای اخیر نام «رضا. م» برای تصدی یکی از وزارتخانه‌های جدیدالتاسیس مطرح شده است.


نوشته شده در  پنج شنبه 90/2/29ساعت  12:9 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]