سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

نمایش کمدی اکتشافات به نویسندگی «امیر طاهری» و کارگردانی «جواد رنجبرزاده» علاوه بر کرج در شهرستان نظرآباد نیز به روی صحنه رفت.   

9 شرکت تولیدی و صنعتی در ساوجبلاغ بحران زده شدند

فرماندار ساوجبلاغ گفت: 9 شرکت تولیدی و صنعتی بحران زده در این شهرستان وجود دارد که با مشکل کمبود نقدینگی روبرو هستند.

ساوجبلاغ جوایز جشنواره تئاتر مهر البرز را تصاحب کرد

هنرمندان تئاتر شهرستان ساوجبلاغ بهترین جوایز نخستین جشنواره تئاتر مهر البرز را تصاحب کردند و نمایش «چند برش کوچک از کیک تولد الیاس» به جشنواره منطقه ای تئاتر راه یافت.

کارتن خواب ها در ساوجبلاغ ساماندهی می شوند

با همکاری فرمانداری، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، اداره کار و امور اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر، ساماندهی کارتن خواب ها در شهرستان ساوجبلاغ آغاز شد.

تشکیل انجمن حفاظ قرآن در ساوجبلاغ و نظرآباد

کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد از تشکیل انجمن حفاظ قرآن در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد خبر داد.

«آهو» در هشتگرد به روی صحنه رفت

نمایش «آهو» به کارگردانی و نویسندگی «فوزیه قره گوزلویی» در فرهنگسرای امام علی (ع) هشتگرد در دو سانس به روی صحنه رفت.

«اکتشافات» در نظرآباد و کرج اجرا شد

نمایش کمدی اکتشافات به نویسندگی «امیر طاهری» و کارگردانی «جواد رنجبرزاده» علاوه بر کرج در شهرستان نظرآباد نیز به روی صحنه رفت.

* * * * *

9 شرکت تولیدی و صنعتی در ساوجبلاغ بحران زده شدند

خبرگزاری ایرنا: علی حدادی فرماندار ساوجبلاغ گفت: «9 شرکت تولیدی و صنعتی بحران زده در این شهرستان وجود دارد که با مشکل کمبود نقدینگی روبرو هستند. لذا باید در شورای اشتغال استان، شرایط مناسبی برای حمایت از این واحدهای بحران زده فراهم شود.» وی ادامه داد: «این واحدهای تولیدی و صنعتی بحران زده نیاز به سرمایه در گردش دارند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و این مهم فقط با نگاه خاص شورای اشتغال استان محقق خواهد شد.» وی تاکید کرد: «این واحدها نیاز به حدود 300 میلیارد ریال تسهیلات دارند تا بتوانند در فرآیند تولید و اشتغال فعالیت داشته باشند.»

ساوجبلاغ جوایز جشنواره تئاتر مهر البرز را تصاحب کرد

روزنامه جمهوری اسلامی: شهرستان ساوجبلاغ بهترین جوایز نخستین جشنواره تئاتر مهر البرز را تصاحب کرد. نخستین جشنواره تئاتر استانی مهر البرز از 25 تا 30 مهر 1390 در شهرهای کرج، فردیس، هشتگرد ساوجبلاغ و نظرآباد در بخش های نمایشهای صحنه‌ای و خیابانی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های تخصصی برگزار شد. در این جشنواره مسعود هاشمی نژاد «جایزه اول کارگردانی و جایزه اول نمایشه نامه نویسی»، سعید حسنلو «جایزه اول طراحی صحنه»، شادی انوشه‌ای «جایزه اول بازیگری زن»، مسعود شامی «جایزه دوم بازیگری مرد» و فوزیه قره گوزلو دریافت دو دیپلم افختار جهت حضور در جشنواره را از آن خود کردند. بنا بر این گزارش رضا رنجبرکهن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: «گروه نمایش هفت» با نمایش «چند برش کوچک از کیک تولد الیاس» از شهرستان ساوجبلاغ ضمن کسب مقام‌های فوق به جشنواره منطقه‌ای تئاتر نیز راه یافت.

کارتن خواب ها در ساوجبلاغ ساماندهی می شوند

وب سایت البرز: طرح ساماندهی کارتن خواب ها در شهرستان ساوجبلاغ آغاز شد. فرمانداری ساوجبلاغ، شبکه بهداشت و درمان، اداره کار و امور جتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای این طرح با بهزیستی همکاری می کنند. براساس این گزارش، این طرح با برگزاری نشستی در فرمانداری ساوجبلاغ در دستور کار قرار گرفت. روابط عمومی بهزیستی البرز در گزارش خود آورده، تحویل کارتن خواب ها به مراکز نگهداری برای کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی حتمی است. به گزارش این روابط عمومی، شبکه بهداشت درمان مسوولیت درمان کارت خواب های بیمار را عهده دار شده است.

تشکیل انجمن حفاظ قرآن در ساوجبلاغ و نظرآباد

روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز: کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد از تشکیل انجمن حفاظ قرآن در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد خبر داد. اصغر محمدی کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد، با اعلام خبر تشکیل انجمن حفاظ قرآن در ساوجبلاغ و نظرآباد گفت: «60 نفراز مردم شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد حافظ قرآن هستند که 30 نفر از این تعداد حافظ کل قرآن می‌باشند.» محمدی با اشاره به اینکه حافظان قرآن در صورت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و کسب حد نصاب نمره، مدرک کارشناسی دریافت می‌کنند گفت: «سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد دوره آمادگی برای این شرکت کنندگان برگزار می‌کند و در حال حاضر 60 نفر از حافظان قرآن دو شهرستان شرایط شرکت دراین آزمون را دارند.» وی در پایان گفت: «برای حفاظ کل قرآن بعد از پذیرفته شدن در آزمون کارشناسی در رشته الهیات با گرایش علوم حدیث مدرک کارشناسی اعطا می‌شود.»

«آهو» در هشتگرد به روی صحنه رفت

خبرگزاری مهر: نمایش «آهو» به کارگردانی و نویسندگی «فوزیه قره گوزلویی» در فرهنگسرای امام علی (ع) هشتگرد در دو سانس به روی صحنه رفت. فوزیه قره گوزلویی اظهار داشت: «این نمایشنامه برای افرادی نوشته شده است که خواهان صلح هستند، افرادی که حتی در مواقع جنگ نیز به جنگ فکر نمی کنند.» وی افزود: «گاهی که انسان ها در برابر هجوم قرار می گیرند زمانی است که زیباترین ایثارها در دفاع حاصل می شود.» کارگردان نمایش آهو پیرامون نمایشنامه گفت: «داستان تازه داماد نظامی است که با عروس خود برای گذراندن ماه عسل به مشهد مقدس می رود که این اقدام  مصادف می شود با عملیات مرصاد و داماد مؤظف می شود که برای جنگ به کرمانشاه باز گردد.» وی گفت: «در این میان داماد با از خود گذشتگی و ایثار مانع همراهی عروس خود می شود و وی را در مشهد تنها می گذارد تا به کرمانشاه برود.» فوزیه قره گوزلویی در ادامه اظهار داشت:  «ممکن است در خلال جنگ بین کشورها دفاع از عشقی کوچک معنای دفاع از آرمانهای انسان را به خود بگیرد و انسان برای دفاع از آن از جان خود نیز بگذرد.» وی در پایان گفت: «گاه دفاع از عشق و آرمان انسان به قدری بزرگ و با ارزش می شود که دفاع از آن با دفاع از هر چیز دیگری در دنیا برابری می کند.»

«اکتشافات» در نظرآباد و کرج اجرا شد

وبلاگ روستای دنگیزک: نمایش کمدی اکتشافات به نویسندگی «امیر طاهری» و کارگردانی «جواد رنجبرزاده» علاوه بر کرج در شهرستان نظرآباد نیز به روی صحنه رفت. این نمایش، در سالن سیروس صابر در دو سانس بر روی صحنه رفته بود و در فرهنگسرای هنر نظر آباد در دو سانس بر روی صحنه رفت. در این نمایش  جواد رنجبر، مهران نوروستا، جمال رنجبر، علی بالزاده و جواد داسدار به ایفای نقش می پردازند. رنجبرزاده در ارتباط با این نمایش گفت: «کمدی اکتشافات نمایشی کمدی است برای کشفیات و نحوه برخورد انسان ها زمانی که یکی از آنها دست به کشفی می زند و دیگران به دلیل حس حسادت با فریب وی سعی می کنند موارد کشف شده را به نام خود ثبت کنند.» وی افزود: «با بهره گیری این مفهموم سعی شده موقعیت های کمیک و خنده آوری در روند نمایش گنجانده شود تا تماشاگران با دیدن این نمایش فضای شادی را تجربه کنند.»  


نوشته شده در  جمعه 90/8/6ساعت  6:1 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]