سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 یکی از همسایگان به ماموران گفت: علیرضا هر روز همسرش را کتک می زد و به او فحاشی می کرد. وقتی همسرش حامله شد آن قدر او را کتک زد که مجبور شد بچه اش را سقط کند.

قتل زنی که دوست داشت مادر شود

کارگر معدنی که پس از مشاجره با همسرش او را در شهر هشتگرد با ضربات چاقو هدف قرار داد و سپس با خرد کردن گلدان سفالی بر سرش وی را به قتل رساند، به زودی محاکمه می شود. وقتی عقربه های ساعت روی 19 و 30 دقیقه شامگاه 27 مهرماه سال 87 آرام  گرفت، ساکنان ساختمانی در شهرک ولی عصر هشتگرد کرج با شنیدن صدای فریاد مرد همسایه  شتابان به طرف خانه اش رفتند. آنها با دیدن جسد غرق درخون زن همسایه، ماموران پلیس را از ماجرا با خبر کردند. لحظاتی بعد ماموران کلانتری 110 ساوجبلاغ در محل حاضر شدند و با تأیید خبر حادثه بازپرس شکرزاده از شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تجسس های خود را در محل حادثه آغاز کرد. جسد مریم 23 ساله در کنار تختخواب افتاده و صورتش غرق در خون و زیر گلویش بریده شده بود. در کنار جسد چاقوی میوه خوری که آثار خون مقتول روی آن مشخص بود، افتاده بود. گلدان سفالی شکسته ای نیز در کنار جسد رها شده بود و تکه های سفال روی سر و صورت جسد نشان می داد قاتل با گلدان بر سر زن بی دفاع کوبیده است.

در نخستین گام علیرضا 29 ساله که در کنار جسد همسرش بی تابی می کرد، مورد بازجویی قرار گرفت. اوگفت: من کارگر معدن هستم. ساعت 5/6صبح مثل همیشه سر کار رفتم و در معدن کار کردم. عصر امروز وقتی وارد خانه ام شدم متوجه شدم او از روی صورت به زمین افتاده است. وقتی او را برگرداندم متوجه شدم به قتل رسیده است. بعد با مادرم تماس گرفتم و از همسایه ها درخواست کمک کردم. بازپرس از علیرضا سوال کرد روی صورت مقتول تکه های سفال گلدان وجود دارد در حالی که اگر جسد از صورت به زمین افتاده بود نباید اثری از سفال مشاهده می شد؟ علیرضا نتوانست به این پرسش بازپرس جواب دهد بنابراین به عنوان اولین مظنون بازداشت شد. ماموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه متوجه شدند علیرضا از مدتی قبل با همسرش اختلاف پیدا کرده است. یکی از همسایگان به ماموران گفت: علیرضا هر روز همسرش را کتک می زد و به او فحاشی می کرد. وقتی همسرش حامله شد آن قدر او را کتک زد که مجبور شد بچه اش را سقط کند.

علیرضا در توضح اختلاف با همسرش به تیم جنایی گفت: من سه سال قبل با مریم ازدواج کردم. وضعیت مالی خوبی نداشتیم تا اینکه متوجه شدم همسرم باردار است. از او خواستم تا بچه را سقط کند اما گفت که دوست دارد مادر شود. من هم او را کتک زدم تا اینکه مجبور شد بچه را سقط کند. مأموران در جریان بررسی های خود متوجه شدند متهم برای چند ساعت محل کارش را ترک کرده است. علیرضا ادعا کرد برای انجام کاری به شرکت بیمه رفته و سپس به خانه اش بازگشته است اما زمانی که مأموران برای تحقیق به اداره بیمه رفتند، علیرضا نتوانست ادعای خودش را ثابت کند. ماموران همچنین در جریان تجسس های خود شماره تلفن علیرضا را ردیابی کردند و متوجه شدند او بعد از حادثه با خانه مادرش هم تماس نگرفته است در حالی که ادعا می کرد پیش از اینکه پلیس را از ماجرا با خبر کرده، مادرش را در جریان قرار داده است. بعد از انجام تحقیقات کیفرخواست درباره علیرضا به اتهام قتل همسرش مریم صادر و برای رسیدگی به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز فرستاده شد. متهم به زودی مقابل هیئت قضات به ریاست قاضی هدایت رنجبر از خود دفاع می کند (به نقل از وب سایت روزنامه جوان).


نوشته شده در  پنج شنبه 91/2/14ساعت  9:30 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]