سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازتاب «تغییر نام» در رسانه ها

 - نخستین خبر از تشکیل کمیته مطالعاتی تغییر نام در ویژه نامه شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد روزنامه کارگزاران (نیمه اول آذر 1387، شماره1) در قالب تیتر اول به چاپ رسید. در آن خبر ضمن گفت و گو با مسوول کمیته، درخواست عمومی شهروندان علّت این اقدام برشمرده شده است.

 - «نظرآباد دنبال نام می گردد» عنوان خبری در روزنامه جام جم ویژه شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد (18آذر 1387) بود که در صفحه 2 آن نشریه به چاپ رسید.

 - بار دیگر روزنامه کارگزاران ویژه شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد (نیمه دوم آذر 1387، شماره 2) در تیتر نخست خود به شرح مراحل حقوقی و اداری تغییر نام به نقل از معاون سیاسی- انتظامی فرماندار شهرستان نظرآباد پرداخت.

 - هفته نامه پیام سپیدار در شماره های 22 (30 آذر 1387) و 24 (30 دی 1387) با چاپ مقاله ای با عنوان «چیستی و چرایی تغییر نام شهرستان نظرآباد» به قلم مسوول کمیته مطالعاتی تغییر نام و درج خبر تشکیل کمیته تغییر نام از قول فرماندار نظرآباد در این رویداد فرهنگی و اجتماعی سهیم گردید.  

 - در سایت اینترنی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز خبری به همّت خبرنگار آن خبرگزاری در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد از زبان فرماندار نظرآباد درج شده است. تاریخ آن خبر 17 آذر 1387 می باشد. جهت مطالعه این خبر رجوع کنید به: 

http://www4.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=255421

نام «بهاران» زیبنده این شهرستان استدکتر یوسف مجید زاده

دکتر یوسف مجیدزاده دارای درجه دکتری باستان شناسی پیش از تاریخ و سرپرست شش فصل کاوش علمی در محوطه باستانی ازبکی شهرستان نظرآباد طی گفتگویی با خبرنگار ما ضمن انتقاد از عدم تناسب نام این شهرستان گفت:«نام نظرآباد، بیان کننده ویژگی های جغرافیایی، طبیعی و تاریخی این شهرستان نیست». دکتر مجیدزاده به همین جهت نام «بهاران» را زیبنده این شهرستان می دانند. از این استاد بازنشسته دانشگاه تهران علاوه بر هشت اثر دو عنوان کتاب نیز درباره نتایج کاوش های باستان شناختی محوطه ازبکی به چاپ رسیده است.


نوشته شده در  شنبه 87/12/10ساعت  6:58 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست مطالب وبلاگ البرز پژوهی
کتاب «تاریخ هشتگرد» منتشر شد
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود پنج کتاب از حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]
 
<