سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

افتتاح ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ 

 

موافقت با تاسیس دانشگاه تخصصی دارویی در ساوجبلاغ

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان البرز گفت: به تازگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاسیس دانشگاه تخصصی دارویی در شهرستان ساوجبلاغ موافقت کرده است.

 

آغاز فعالیت دوباره «کتابخانه قلم» در شهر نظرآباد

با واگذاری حق انتفاع کتابخانه «قلم شهرداری» شهر نظرآباد به مدت 10 سال به اداره کتابخانه های عمومی، فعالیت این مرکز فرهنگی به زودی از سر گرفته خواهد شد.

 

افتتاح ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ

با حضور دکتر احمدی‌نژاد مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر شهرستان ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید  .

* * * *

موافقت با تاسیس دانشگاه تخصصی دارویی در ساوجبلاغ

خبرگزاری ایرنا: مدیر عامل شهرک های صنعتی استان البرز گفت: به تازگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاسیس دانشگاه تخصصی دارویی در شهرستان ساوجبلاغ موافقت کرده است. عقیل احمدی گفت: این دانشگاه به زودی فعالیت خود را در بزرگترین شهرک داروسازی کشور در ساوجبلاغ راه اندازی می شود. وی اظهارکرد: با تاسیس این دانشگاه، گام اساسی برای آموزش نیروی متخصص مورد نیاز شهرک دارویی کشور در ساوجبلاغ برداشته می شود. احمدی گفت: اکنون شرکت های داروسازی در حال استقرار درشهرک دارویی ساوجبلاغ هستند. وی بیان کرد: با تکمیل واحدهای داروسازی در این شهرک بیش از شش هزار نفر جذب بازار کار می شوند. عقیلی ادامه داد: همجواری دانشگاه با شهرک دارویی تاثیراساسی در افزایش مهارت علمی و تجربی دانش پژوهان علوم دارویی و کیفیت بخشی در فرآیندتولیدرا به همراه دارد.

آغاز فعالیت دوباره «کتابخانه قلم» در شهر نظرآباد

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): با واگذاری حق انتفاع کتابخانه «قلم شهرداری» شهر نظرآباد به مدت 10 سال، فعالیت این مرکز فرهنگی به زودی از سر گرفته خواهد شد. رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد با اعلام این خبرگفت: این کتابخانه از سال 1390 راه‌اندازی  شده اما فعالیت آن به صورت نیمه موقت بود. ابوالفضل آزادفلاح افزود: باوجود ظرفیت خوب و مناسب فضا و معماری مناسب این کتابخانه متاسفانه استفاده خوب ومناسبی از آن نمی‌شد و اغلب نیمه تعطیل بود.وی با اشاره به ویژگی‌های اینکتابخانه، گفت:‌ این کتابخانه در مساحتی به وسعت دو هزار و 400 مترمربع و  700مترمربع زیربنا فعالیت می‌کند.

آزادفلاح با بیان این‌که کتابخانه اکنونمدتی است که فعالیت نمی‌کند، یادآور شد: ‌کتابخانه شهرداری نظرآباد اکنون 800 جلدکتاب دارد و با افزوده شدن منابع آن، پیش‌بینی می‌شود همزمان با دهه فجر و میلادحضرت رسول اکرم (ص) فعالیت آن دوباره آغاز شود .به گفته وی، در رایزنی باخیران محلی سه هزار جلد کتاب برای این کتابخانه تامین شده است که با کتاب‌هایارسالی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی، این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد. آزادفلاح در بخش دیگر سخنان خود از افتتاح یک باب کتابخانه در روستای «شیخ حسن» این شهرستان نیز خبر داد و افزود:‌ پیش از این قرار بود این کتابخانه همزمانبا هفته کتاب افتتاح شود. این روستا در غرب شهر نظرآباد قرار دارد. وی یادآورشد‌:‌ ساختمان این کتابخانه در فضایی به وسعت 80 مترمربع در مسجد این روستا قراردارد و اکنون حدود چهار هزار جلد کتاب در آن قرار داده شده است و پیش‌بینی می‌شودتا پایان دی ماه افتتاح شود.

افتتاح ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ

نشریه پیام سپیدار: با حضور دکتر احمدی‌نژاد مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اساتید و دانشجویان و مسئولان محلی ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر  شهرستان ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید. کرمعلی سامانی‌پور دبیرخانه کارگر و رئیس این دانشگاه گفت: این دانشگاه در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع با زیربنای 1300 متر در دو طبقه شامل 12 کلاس و 2 سالن سایت، سالن اجتماعات و بخش اداری با هزینه‌ای بالغ بر  7میلیارد ریال ساخته شده است. سامانی‌پور تدریس  13 رشته شامل11 رشته پودمانی کاردانی و 2 رشته کارشناسی در این دانشگاه را نقطه عطفی برای رشد و شکوفایی کارگران برشمرد و گفت: عمده دانشجویان این مرکز کارگر هستند که امید داریم بتوانیم با خدمات بیشتری جهت رشد و شکوفایی بخش صنعت و تولید گام برداریم.


نوشته شده در  دوشنبه 91/10/4ساعت  6:21 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]