سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

یک مرد اعضای خانواده اش را به قتل رساند 

1. به گزارش خبرگزاری ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت: یک مرد، سه عضو خانواده خود را در روستای نجم آباد این شهرستان به قتل رساند. محمد قیومی روز شنبه 16 آبان 1394 در گفت و گو با ایرنا افزود: این جنایت صبح دیروز در شهرستان نظرآباد رخ داد که متهم به قتل پس از کشتن همسر، دختر و پسرش، با چاقو خودزنی کرد. وی بیان داشت: طبق بررسی های اولیه، متهم به قتل که 50 سال سن دارد در بازجویی ها مدعی شد به خاطر برخی مشکلات اخلاقی اعضای خانواده اش را به قتل رسانده است. وی گفت: متهم با چند ضربه چوب ابتدا همسر و دخترش را به قتل می رساند و سپس با ضربات چاقو پسر جوان خود را به کام مرگ برد. وی گفت: متهم به قتل نیز به علت خودزنی از ناحیه گردن، اکنون در یکی از بیمارستان های کرج بستری است. قیومی افزود: تحقیقات در زمینه این پرونده ادامه دارد. شهرستان نظرآباد در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

2. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ماموران انتظامی پاسگاه روستای نجم آباد از توابع شهرستان نظرآباد مردی را که سه نفر از اعضای خانواده اش را با سلاح سرد به قتل رسانده بود دستگیر کردند. دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان نظرآباد، افزود: این فرد که پس از قتل سه عضو خانواده اقدام به خودزنی کرده بود، به بیمارستان منتقل شد. محمد قیومی گفت: این فرد با نام «ح. آ» متولد سال 1344 است، در تحقیقات اولیه به اقدام به قتل خود اعتراف کرده و گفته است. دختر 25 ساله من مطلقه بوده و باعث شده انگ بدنامی به خانواده ما بخورد. وی در اعترافات خود گفته است ساعت 4 صبح روز پنج شنبه 14 ابان 1394 با چوبدستی وارد منزل شده و با وارد کردن ضرباتی به سر دختر، همسر و پسر خود آنها را به قتل رسانده است.وی همچنین اعلام کرده است که پسرش با ضربه چوبدستی نمرده و وی سر پسر جوان خود را با چاقو بریده است و در تماس تلفنی با برادر خود به این موضوع اعتراف کرده و وی را در جریان حادثه قرار داده است و اعلام کرده که خود نیز خودکشی خواهد کرد. دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: این فرد شاهرگ دست خود را نیز بریده است اما با رسیدن برادرش به منزل و اطلاع اورژانس نجات پیدا کرده و هم اکنون در یکی از بیمارستان های کرج تحت درمان است. قیومی افزود: این فرد سابقه مصرف مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه را دارد اما به اعتراف خود، هنگام ارتکاب جرم مواد مصرف نکرده است.

3. به گزارش وب سایت خبرآنلاین، بازپرس جنایی شهر نظرآباد در استان البرز تحقیق درباره جنایات مردی 50 ساله را آغاز کرده است که مدعی شده وضعیت اخلاقی دخترش او را وادار به قتل اعضای خانواده اش کرده است. محمد قیومی دادستان شهر نظرآباد با اشاره به تحقیقاتی که بازپرس پرونده شروع کرده است، به خبرآنلاین گفت: این فقط یک ادعا است که کریم در بازجویی های اولیه مطرح کرده ولی نباید شک داشت که او تحت تاثیر اعتیادش دست به چنین جنایاتی زده است. بررسی خبرنگار خبرآنلاین نشان می دهد کریم روز جمعه پس از آنکه با ضربات متعدد یک چوب همسر و دخترش را به قتل رساند منتظر شد تا پسرش نیز به خانه بیاید و او را با ضربات چاقو بکشد و پس از این اقدام به خودزنی می کند. به گفته یکی از همسایگان کریم پسر این مرد حدود بیست روز بود که از خدمت سربازی بازگشته بود و در جست و جوی کار بود .همسایه این مرد هم چنین به خبرآنلاین گفت:‌ کریم و خانواده اش در روستای نجم آباد از توابع شهرستان نظرآباد زندگی می کنند و شغلشان کشاورزی است. علی عزتی رئیس شورای شهر نظرآباد نیز در این باره به خبرآنلاین گفت: ‌روستای نجم آباد در 17 کیلومتری جنوب نظر آباد قرار دارد. ما نیز از بستگانمان از جزییات این حادثه باخبر شدیم اما همان طور که دادستان نظرآباد تاکید کرد به نظر نمی رسد ماجرای اخلاقی در وقوع این سه جنایت نقش داشته باشد .محمد قیومی دادستان نظرآباد هم چنین گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه کریم از ناحیه گردن خودزنی کرده است تحت درمان قرار دارد ولی بازپرس پرونده دستور تست روان پزشکی و همین طور بررسی وضعیت اعتیاد او را صادر کرده است. وی مدعی شده دیگر شیشه مصرف نمی کند اما به نظر می رسد علاوه بر شیشه به تریاک نیز اعتیاد دارد. این مقام قضایی تاکید کرد :بررسی های اولیه حاکی از آن است که ادعای کریم نمی تواند واقعیت داشته باشد زیرا اگر وضعیت اخلاقی دختر کریم موجب این اقدام شده باشد دیگر دلیلی وجود نداشت که او همسر و پسر خود را نیز به قتل برساند. صبح روز جمعه پانزدهم آبانماه امسال بود که اهالی روستای نجم آباد از توابع شهر نظرآباد در استان البرز از سر و صدای یکی از ساکنان روستا به سمت خانه او رفتند و مشاهده کردند که کریم 50 ساله دختر، همسر و پسرش را کشته و خودش نیز با چاقو به گردن خود ضربه زده است. اهالی بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش دادند و هم چنین اورژانس را نیز با خبر کردند. در حال حاضر کریم در یکی از بیمارستان های شهر کرج بستری است و پرونده او در دادسرای شهر نظرآباد مفتوح است.


نوشته شده در  شنبه 94/8/16ساعت  7:1 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست مطالب وبلاگ البرز پژوهی
کتاب «تاریخ هشتگرد» منتشر شد
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود پنج کتاب از حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]
 
<