سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

محمدحسین نژادفلاح نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی

اعتیاد جوانان، فراتر از یک نگرانی اجتماعی

خبرگزاری آریا: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اعلام اینکه آمار دقیقی از معتادان کشور وجود ندارد، گفت: «هشدار می‌دهم اعتیاد و گسترش آن در بین جوانان فراتر از یک نگرانی شده و اعتیاد از حالت یک نگرانی اجتماعی به یک حالت کاملا امنیتی تبدیل شده است.» محمدحسین نژادفلاح در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی روز سه‌شنبه 25 مرداد 1390 مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان قوای سه گانه و همکاران خود در مجلس ادامه داد: «من هم مثل شما به‌ عنوان خدمتگذار به موکلین عزیزم با مراجعه مکرر آنها با مشکل برای حل معضلات معیشتی مردم روبرو هستم.» وی با بیان اینکه هیچ پاسخی جز شرم‌ساری برای حل مشکلات مردمم ندارم، ادامه داد: «مشکلاتی مانند تورم، گرانی، طلاق، اشتغال، اعتیاد، تصادفات جاده‌ای چیزی نیست که بشود از کنار آن به راحتی گذشت.»

نژادفلاح با بیان آنکه هر روز شاهد مراجعه جوانان تحصیل‌کرده و فهیم بیکار و جویای کار هستم، تصریمحمد حسین نژادفلاح: هشدار می‌دهم اعتیاد و گسترش آن در بین جوانان فراتر از یک نگرانی شده و اعتیاد از حالت یک نگرانی اجتماعی به یک حالت کاملا امنیتی تبدیل شده است.ح کرد: «آنچه بیش از همه مرا شرمنده جوانان می‌کند، بیکاری آنهاست که هیچ پاسخی جز شرمندگی در مقابل آن ندارم.» نماینده مردم ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه امیدواریم بهفمیم رسالتمان در برابر جوانان بیکار چیست، گفت: «آیا بیکاری نسل جوان امروز تهدید محسوب نمی‌شود و سوال اساسی این است که آیا امروز آمار واقعی از معتادان وجود دارد و تعداد این افراد به چه اندازه است؟»

نژادفلاح گفت: «هشدار می‌دهم اعتیاد و گسترش آن در بین جوانان فراتر از یک نگرانی شده است و امروز بسیاری از خانواده‌ها درگیر این بلای خانمانسوز هستند و اعتیاد از حالت یک نگرانی اجتماعی به یک حالت کاملا امنیتی تبدیل شده است.» وی با اعلام اینکه از هر پنج ازدواج در شهرهای بزرگ یک ازدواج منجر به طلاق می‌شود، گفت: «آیا آمار بالای طلاق شما را نگران نمی‌کند و نباید در جهت رفع آن اقدام جدی کرد؟» نژادفلاح با اعلام اینکه هنوز جاده‌های کشور به اندازه یک جنگ تمام عیار از ما کشته می‌گیرد، ادامه داد: «سرمایه‌های عظیم ملی بدون هیچ توجهی از دست ما می‌رود و خانواده‌های آنها را گرفتار مشکلات معیشتی، حقوقی و روحی می‌کند و صدای من و شما به ‌عنوان موکلین آنها در نمی‌آید و تدبیری نمی‌کنیم.» 


نوشته شده در  چهارشنبه 90/5/26ساعت  7:44 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

به خدا تقصیر من نیست!

اشاره: چند ماه پیش، در وبگردی هایم به وبلاگ «انتخابات مجلس نهم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان» به نش امان از بی دانشی و بی تقوایی فرهنگ ستیزان به اصطلاح مسئول. انی http://sntm9.parsiblog.com/ برخوردم. وبلاگی نوپا که با پنج نام مستعار، تلاش می کند که اخبار انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را بازتاب دهد. طبق عادت با هدف دسترسی آسان خود و خوانندگان فهیم وبلاگ «ساوجبلاغ پژوهی»، آن را لینک (link) کردم. یعنی نشانی آن وبلاگ را به وبلاگم پیوند زدم. هر نوجوان آشنا به فضای مجازی به این نکته معمولی وبلاگ نویسی آگاهی دارد که «لینک» یک وبلاگ یا سایت لزوما" به منزله تایید محتوای آن نیست. اما متاسفانه عده ای فرهنگ ناشناس در دو شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد، دانسته یا نادانسته از لینک وبلاگ یاد شده نتیجه گرفتند که نویسنده وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی، وبلاگ یاد شده را هم مدیریت می کند!؟ متاسفانه تخریب ها و تحلیل های ناروای آنان، پیامد نتیجه گیری غلطشان بود. امان از بی دانشی و بی تقوایی فرهنگ ستیزان به اصطلاح مسئول. به ناچار و با هدف دوری از موضع اتهام، لینک وبلاگ یاد شده را حذف کردم. آن حذف، واکنش وبلاگ «انتخابات مجلس نهم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان» را در پی داشت و پاسخ کوتاه بنده که متن آن دو نوشته را در ادامه مطلب بخوانید. 

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 90/5/25ساعت  4:22 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

  

تاریخچه و مبانی اعتقادی انجمن حجتیه در دانشگاه پیام نور هشتگرد نقد و بررسی شد  در زیست بانک مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی ساوجبلاغ، کار مطالعاتی درباره بانک گیاهان دارویی از سال 86 آغاز شده است.

سخنرانی حسین عسگری در دانشگاه پیام نور هشتگرد

نشست تخصصی دانشجویان بسیجی دانشگاه های پیام نور هشتگرد و نظرآباد در 19 مرداد 1390 با سخنرانی حسین عسگری در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور هشتگرد برگزار شد...

نگهداری دوهزار نمونه گیاهان دارویی در مجتمع تحقیقاتی ساوجبلاغ

 محمد صادق تارودی رییس مجتمع آموزشی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی ساوجبلاغ گفت: در مرکز ذخایر ژنتیکی این مجتمع سه بانک گیاهی، مولکولی و میکروارگانیسم ها برای ارایه خدمات به مراکز علمی، پژوهشی، درمانی، صنعتی و حفظ ذخایر ژنتیکی و زیستی کشور فعال است...

تهیه فیلم مستند از زندگی روحانی ساوجبلاغی

 محمد جعفر باقری نیا گفت: مستند «که سرمایه زندگی است» را با هدف ترویج روحیه تلاش و امیدواری در جامعه ساختم. این مستند، زندگی یک روحانی را به تصویر می‌کشد که پدر دو شهید است و از نوجوانی با همت و تلاش توانسته با کشاورزی موجب رونق در منطقه ساوجبلاغ شود...

متن خبرهای فوق...

نوشته شده در  پنج شنبه 90/5/20ساعت  9:9 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

هشتگرد به تنکابن متصل می شود 

پروژه «ایران باستان» در شهر جدید هشتگرد

مجید طاهرخانی

شهر جدید هشتگرد که چند ماه پیش با تشکیل استان البرز، از تهران جدا شد، براساس تازه ترین برنامه های دولت قرار است از حالت شهر خوابگاهی خارج شود و در حد شهری با جاذبه های سکونتی، توسعه پیدا کند. در حال حاضر مراحل مقدماتی اجرای دو پروژه بزرگ در شهر جدید هشتگرد آغاز شده است. هشتگرد قرار است از طریق یک جاده آماده احداث به تنکابن متصل شود که این مسیر ساکنان تهران و کرج را در فاصله کوتاهی به شهرهای شمالی کشور منتقل می کند. پروژه دوم نیز «ایران باستان» نام دارد که با تکمیل آن، امکان استقرار چند وزارتخانه در این منطقه مهیا می شود.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 90/4/28ساعت  8:48 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

                                            

عیسی فرهادی استاندار البرز ادعای وجود تأسیسات ساخت قطعات هسته ای در شهرستان ساوجبلاغ را کذب محض خواند  شرکت تولیدی «تابا» در شهرستان ساوجبلاغ در زمینه ساخت کنتورهای برق و کلید و پریز فعالیت دارد.  علیرضا جعفرزاده از اعضای گروهک منافقین در واشنگتن یک کنفرانس خبری ترتیب داد و در این نشست ادعا کرد که در ساوجبلاغ قطعات هسته ای تولید می شود.

وقتی منافقین تفاوت میان شرکت تولید کنتور برق با تأسیسات ساخت قطعات هسته‌ای را نمی‌دانند

عیسی فرهادی استاندار البرز ادعای یکی از اعضای گروهک منافقین مبنی بر وجود تأسیسات ساخت قطعات هسته ای در شهرستان ساوجبلاغ را کذب محض خواند و توضیح داد که این شرکت کوچک در زمینه تولید کنتور برق و کلید و پریز فعالیت دارد. به گزارش خبرگزاری ایرنا، علیرضا جعفرزاده از اعضای گروهک منافقین در واشنگتن یک کنفرانس خبری ترتیب داد و در این نشست ادعاهای جدیدی در مورد فعالیت هسته ای کشورمان مطرح کرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  چهارشنبه 90/4/22ساعت  8:20 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

 نشان موسسه رخسار قرآن شهرستان نظرآباد

موسسه رخسار قرآن شهرستان نظرآباد برگزار می کند:

مراسم افتتاح کتابخانه الکترونیکی موسسه رخسار قرآن

جشن رونمایی از کتاب «صداقت ساقی: زندگی نامه دانشمندان حوزوی شهرستان نظرآباد»، نوشته حجت الاسلام والمسلمین آقای اسماعیل آل احمد

زمان: جمعه 6 خرداد 1390، ساعت 18 / نشانی: نظرآباد، بلوار پاسداران، خیابان امام حسین شمالی، انتهای کوچه شقایق 12، پلاک 67، ساختمان موسسه رخسار قرآن.

 


نوشته شده در  جمعه 90/2/30ساعت  3:9 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

ردپای جریان انحرافی در شهرستان ساوجبلاغ

وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی: «جریان انحرافی» کلید واژه ای است که این روزها دیگر باید به شنیدن آن عادت کرد. جریانی که «لیبرالیسم فرهنگی»، «اتکا به علوم غریبه»، «مهدویت گرایی جعلی» و «فساد سیاسی و اقتصادی» از اجزای اصلی آن است که در قاب تمایل سیری ناپذیری به قدرت در ابعاد مختلف آن، معنا و مفهوم پیدا می کند. سایت خبری - تحلیلی مشرق در 27 اردیبهشت 1390 در خبری با کد 46360 ردپای این جریان در شهرستان ساوجبلاغ را افشا کرد. بی هیچ توضیحی متن آن خبر را بخوانید:

* * * * *

حذف یک مدیر دیگر به خاطر برخورد با جریان انحرافی

در یک اقدام تامل برانگیز، مدیران دو منطقه آزاد کشور با حمایت لیدر جریان انحرافی به دو تن از مدیران متخلف سازمان میراث فرهنگی و گرردپای جریان انحرافی در شهرستان ساوجبلاغدشگری واگذار و مسئولی که با تخلفات این افراد در احداث ویلا در یک منطقه خوش و آب و هوای تهران برخورد کرده بود، از سمت خود عزل شد.

به گزارش مشرق، براساس گزارشات واصله، «علیرضا .ع» شهردار سابق شهر کوهسار ساوجبلاغ که به دلیل تخلف در ارایه جواز پایان کار ساختمانی به «رضا. م» از مسئولان سابق سازمان میراث فرهنگی توسط فرماندار وقت از مسئولیت خود برکنار شد، به عنوان معاون فرد مذکور در سازمان میراث فرهنگی مشغول به کار شد. پس از مدتی فرماندار سابق ساوجبلاغ تحت فشارهای لیدر جریان انحرافی از سوی استانداری تهران از مسئولیت خود عزل شد و مدیر متخلف سازمان میراث فرهنگی و معاون او که همان شهردار معزول بود، با حکم حمید بقایی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد برای تصدی مدیریت مناطق آزاد، راهی محل ماموریت خود شدند!

در حالی که شبکه ویژه خوار حذف فرماندار سابق ساوجبلاغ از نظام مدیریت اجرایی را در دستور کار قرار داده و با جدیت پیگیری می کند، حضور افراد متخلف در مصادر حساس که به منظور استیلای جریان انحرافی بر منابع اقتصادی مناطق آزاد صورت گرفته، تامل برانگیز و زنگ خطری برای نهادهای نظارتی است. گفتنی است؛ در روزهای اخیر نام «رضا. م» برای تصدی یکی از وزارتخانه‌های جدیدالتاسیس مطرح شده است.


نوشته شده در  پنج شنبه 90/2/29ساعت  12:9 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

محمد حسین نژاد فلاح اعلام کرد:

بالا بودن قیمت سوخت و برقی نشدن چاه‌های آب؛ مهمترین مشکل کشاورزان ساوجبلاغی

نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان، بالا بودن قیمت سوخت مصرفی، برقی نشدن چاه‌های آب کشاورزی و تدامحمد حسین نژاد فلاح، نماینده شهرستان های ساوجبلاغ، و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامیوم استفاکشاورزی در شهرستان ساوجبلاغده از گازوییل در این چاه‌ها را از مهمترین مشکلات کشاورزان  این منطقه در آغاز فصل کشت اعلام کرد .محمدحسین نژادفلاح در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از مشکل کشاورزان منطقه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان برای تأمین سوخت کشاورزی خبر داد و گفت: «بالا بودن قیمت سوخت در بسیاری از مزارع و گلخانه‌ها، کشاورزان را با مشکل روبه‌رو کرده است، به طوری که بسیاری از گلخانه‌ها یا با نصف ظرفیت خود فعالیت می‌کنند یا در آستانه تعطیلی قرار دارند.»

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که محصولات کشاورزی در این مناطق تنوع بالایی دارند، افزود: «تنوع محصولی که در این منطقه تولید می‌شود به حدی بالا است که بسیاری از نیازهای بازار داخلی به ویژه در منطقه استان تهران، استان البرز و استان قزوین را تأمین می‌کند و هر نوع لطمه دیدن این تولید خود به خود کشور ما را از لحاظ تأمین نیازهای کشاورزی با مشکل روبه‌رو می‌کند.» وی همچنین تصریح کرد: «هم اکنون کشور در شرایطی قرار دارد که هر لحظه غفلت ما از تولید داخلی موجب افزایش وابستگی کشور به بیگانگان می‌شود و باید توجه داشت که وابستگی غذایی به کشورهای دیگر از هر نوع وابستگی خطرناک‌تر است.»

نژادفلاح، یکی از مهمترین مشکلات کشاورزان را تداوم استفاده از موتورهای دیزلی برای برداشت آب از چاه‌های کشاورزی خواند و یادآور شد: «برقی نشدن چاه‌های کشاورزی یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش هزینه تولید محصولات کشاورزی است و تداوم استفاده از موتورهای دیزلی و سوخت گازوییل به هیچ وجه به  مصلحت کشاورزان و اقتصاد کشور نیست.»عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تأکید بر پیگیری مشکلات کشاورزان منطقه ساوجبلاغ و طالقان، گفت: «موضوع کاهش تولید محصولات کشاورزی در این مناطق موضوعی نیست که آن را به عنوان یک مشکل منطقه‌ای بتوان دید، بلکه موضوعی ملی است و با توجه به حجم بالای تولید محصولات کشاورزی در این منطقه، مشکلات کشاورزان آن باید هر چه سریع‌تر با مساعدت مجموعه دولت و استفاده از ظرفیت‌های کشور حل شود.»


نوشته شده در  سه شنبه 90/2/27ساعت  9:40 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

جلد کتاب «صداقت ساقی» نوشته اسماعیل آل احمد حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل آل احمد، مدیر موسسه رخسار قرآن شهرستان نظرآباد

خاطراتی از صداقت ساقی
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل آل‌احمد

اشاره: کتاب «صداقت ساقی: زندگی نامه دانشمندان حوزوی شهرستان نظرآباد» در بهار 1390 منتشر شد. این کتاب دومین اثر حجت الاسلام والمسلمین آقای اسماعیل آل‌احمد در 176 صفحه است که با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز و موسسه رخسار قرآن شهرستان نظرآباد در قطع رقعی چاپ شده است. بخش اول این کتاب، شهرستان نظرآباد را از ابعاد مختلف معرفی می‌کند. در بخش دوم از علمای قدیم نظرآباد سخن رفته است. در بخش سوم به نقل زندگی چهار شهید روحانی شهرستان پرداخته شده است. پیوست‌های کتاب هم مجموعه‌ای دیدنی از تصاویر مربوط به بخش‌های پیش گفته کتاب را دربر دارد. در یادداشت زیر، آقای آل احمد روند نگارش کتاب «صداقت ساقی» را مرور کرده است. تولد این کتاب خواندنی را به نویسنده کوشای آن تبریک عرض می کنیم.

متن یادداشت اسماعیل آل احمد

نوشته شده در  یکشنبه 90/2/25ساعت  12:18 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

افشاگری احمدی ن‍ژاد در شهرستان نظرآباد و حمایت مشایی در تهران

12 مهرماه سال 1385. نظرآباد شهرستانی کوچک در اطراف تهران میزبان رئیس جمهوری است که همهسند افشاگری احمدی ن‍ژاد در شهرستان نظرآباد و حمایت مشایی در تهران/ منتشر شده در وب سایت تابناک او را به صراحت لهجه می‌شناختند. صحبت‌ها از شعار اصلی او در انتخابات سال گذشته اوج گرفت: «عدالت» مکثی کوتاه و سپس اشاره‌ای و ناگهان هشداری مستقیم به دو نفر: «شما هزار میلیارد تومان به یک بانک خصوصی بدهکارید. حالا بدون آنکه بدهی خود را پرداخته باشید، می‌خواهید با 290 میلیارد تومان، 29 درصد از سهام در اختیار این بانک را خریداری کنید!»

به گزارش جهان نیوز، بعد با کنایه و لحنی مختص به خود ادامه داد: «جالب است که 60 میلیارد تومان از این مبلغ را از یک بانک دیگر قرض کرده بودند.» شعارهای مردم درباره وام یک میلیونی، فرصت استراحتی کوتاه به رئیس جمهور می‌دهد و او با حرارتی خاص به آنها و مردم اعلام می‌کند: «اگر تا 15 روز تکلیف خود را مشخص نکنند به عنوان خدمتگزار ملت، اسامی شما را اعلام می کنم.» اگرچه این جملات محمود احمدی نژاد در تکبیر مردم نظرآباد گم شد، اما بازتاب آن فراتر از هر صحبت دیگری از او طی دو سال اول مسئولیت او بود. اواخر همان ماه، خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفت و گو با منبعی آگاه، سخنگوی رئیس جمهوری می‌شود و دو نام را رسما مفسد اقتصادی می‌نامد: «محمد رستمی صفا و العقیلی!» منبع آگاهی که این خبر را در اختیار خبرگزاری رسمی دولت قرار داده بود کسی نبود جز مشاور ارشد وقت اطلاع رسانی رییس جمهور.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  جمعه 90/2/23ساعت  1:50 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3      >

فهرست مطالب وبلاگ البرز پژوهی
کتاب «تاریخ هشتگرد» منتشر شد
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]
 
<