mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ رنجبر 

حسين عزيزم سلام كتابت رابه عنوان هديه به دوستان فرهنگي ام ميدهم ازتحسين انها لذت مي برم .موفق باشي
+ حسين زارعكار 

حسين جان! نفس به نفس با آنان به صحبت نشسته ام؛ حاصلش يک ماه بُهت و حيرت! حيرت از اين همه اراده و عزم! وقتي از «انتظار» و «عدم تشبه به کفار» سخن مي راند، تا عُمق مغزم فرو مي رفت! وه! چه شيرين! دلم بي تابِ آنجاست اما نمي خواهم با حضورم آنها را بيازارم! حسين عزيز! به مخاطبان و خوانندگانِ وبلاگت گوش زد کن که سکوتِ آنها را نشکنند!

+ ت 
كتاب خوبيه دارمش
پاسخ

عزيز جان، بخوان و نقدش کن.

جناب آقاي عسکري

ضمن تشکر از اهتمام راسخ و تلاش ستودني جنابعالي در حوزه ساوجبلاغ پژوهي و معرفي تاريخ و مفاخر ارزشمند اين خطه از ميهن اسلامي و مديريت سايت شهير «ساوجبلاغ پژوهي» و بالاخص پژوهش فاخر روستاي ايستا ،حسب الامر مراتب در وب سايت طالقان/باريکان درج گرديد.

فرهاد باريکاني4تير 89

پاسخ

جناب باريكاني، از لطف شما صميمانه سپاسگزارم.

خيلي شوت تر از آن به نظر مي رسيد که سخن حقي را بپذيريد .

مثلا گروهي را که با چيزي "ستيزه " ندارند و دست از فناوري پرعيب امروزي کشيده اند ، ناجوانمردانه "ستيزه جو " ! ناميده ايد !

اگر کتاب " اسلام و تجدد " نوشته ي مهدي نصيري يا " مياني توسعه و تمدن غرب " نوشته ي سيد مرتضي آويني را خوانده بوديد يا با سخنان دکتر سيد احمد فرديد يا هايدگر در نقد تمدن غرب آشنا بوديد ، از نگارش و انتشار آن کتاب مزخرف شرمسار شده و توبه مي کرديد .

نه ؛ در شما حس پذيرش و تحقيق نمي بينم ؛ پس چرا وقت خود را تلف کنم ؟!

پاسخ

حضرت آقاي تهراني، مگر شما کتاب «روستاي ايستا» را خوانده ايد که اين گونه بي پروا همه آن را تخطئه و نفي مي کنيد؟ چگونه مي توانيد کتابي که حاصل چند سال تحقيق ميداني و کتابخانه اي طاقت زدا است را با چند عبارت تند و توهين آميز رد کنيد؟ جهت اطلاع عرض کنم که اين کتاب درصدد فراهم کردن داده ها و اطلاعات دقيق و درست درباره اهل توقف طالقان است. توصيه مي کنم که پس از مطالعه دقيق به نقد بپردازيد. در ضمن جهت اطلاع عرض مي کنم که کتاب «اسلام و تجدد» مهدي نصيري تحت تاثير اين نگاه و پس از ديدار ايشان از اين روستا نوشته شده است. ايشان با روش نقلي درصدد توجيه زندگي تجدد ستيزانه اهل توقف است و بنده به طور دقيق آن را مطالعه کرده ام. در ضمن با ديدگاه هاي تجددستيزانه مرحوم سيد احمد فرديد (سر سلسله دار جريان حکمت انسي) و حکيم مورد احترام او يعني «هايدگر» نيز آشنايي دارم. طايفه تجدد ستيز طالقان از نظر مباني معرفتي، تفاوت هاي فراواني با جريان هاي مورد اشاره شما دارند. نمي توان فقط به جهت ضديت با دمکراسي و مدرنيته همه آنها را يک جريان به حساب آورد. متاسفم براي شما که به امر قرآن حکيم هم اعتنايي نمي کنيد. حضرت باري تعالي مي فرمايند همه قول ها را بشنويد و از بهترين آنها پيروي کنيد. در ضمن به فرمايش امام علي عليه السلام، يکي از مقيمان آتش متعصبان هستند. بسيار رنجور شدم از تعصب کور شما دوست ناديده ام که در وبلاگ خود http://kashmiri.blogfa.com ادعاي اخلاق هم داريد. گمان کنم اهالي «روستاي ايستا»ي طالقان هم به دلسوزي شما نيازي ندارند. چون پيش از انتشار کتاب «روستاي ايستا»، اهالي منطقه طالقان و حتي اهل علم و پژوهش همانند سيد محمدتقي مير ابوالقاسمي نويسنده کتاب «ميراث اسماعيليه در ايران» آنها را اسماعيلي مذهب و قوم خشن معرفي کرده اند. واقعا از تعصب کور شما حيرت کردم و ديگر حرفي ندارم.باز هم توصيه مي کنم که کتاب «روستاي ايستا» را بخوانيد و سپس داوري کنيد؛ دوست عزيز و عجول بنده...
+ الياس 
ghaye askari salam
man mikhastam ketabe roostaye ista ro tahye konam dar karaj zendegi mokonam aya rahi baraye kharide telefoni vojud darad
پاسخ

لياس عزيز، از طريق نشاني هاي زير کتاب را تهيه کنيد: تهران، ابتداي خيابان فلسطين شمالي، ساختمان مهر، طبقه 6، نشر شهيد محبي 66415985 - 66466108 - 021 /هشتگرد، جنب بانک ملي، پاساژ توحيد، نمايشگاه دايمي کتاب بهمن 4233106-4233183-0262 /شهر طالقان، ميدان معلم، فروشگاه کتاب نيما (ميرحسيني) 4724676- 0262
حتما كتابتونو ميگيرم و ميخونم بعدانتقاد ميكنم ايرادي نداره كه؟
پاسخ

آبي عزيز، مشتاقانه منتظر نقد شما هستم.