سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

دوازدهمین جشن بازیگر 

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم دوازدهمین دوره جشن انجمن بازیگران خانه تئاتر که با عنوان «جشن بازیگر» شناخته می شود در تالار وحدت برگزار شد و طی آن برترین های بازیگری زن و مرد تئاتر در سال 93 معرفی شدند.در این دوره بنا به خواست هیات مدیره انجمن بازیگران، برگزیدگان بازیگری مرد و زن بدون اولویت اعلام شدند. در بخش بهترین بازیگران مرد «پوریا رحیمی سام» بازیگر ساوجبلاغی برای نمایش «آخرین نامه» به کارگردانی  و نویسندگی مهرداد کورش نیا مدیر گروه نمایش بهمن ساوجبلاغ برگزیده شد. استاد جعفر والی هنرمند نامدار ساوجبلاغی هم از میهمانان ویژه این مراسم بود.

شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن

به گزارش عصر ایران، نخستین فیلم سینمایی آیدا پناهنده یکی از جوایز بخش نوعی نگاه شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص داد «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌ کنندگی بیژن امکانیان از ایران به طور مشترک با فیلم هندی Masaan به کارگردانی نیراج گایوان جایزه «آینده روشن» را دریافت کرد. پناهنده پیش از این در جشنواره های متعددی جوایزی را برای فیلم های کوتاه و مستند کسب کرده بود. پوریا رحیمی‌سام هنرمند جوان ساوجبلاغی از بازیگران این فیلم است.

* وبلاگ «ساوجبلاغ پژوهی» این دو موفقیت ارزشمند هنری را به آقای پوریا رحیمی سام و دیگر هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد تبریک عرض می کند. دست مریزاد.


نوشته شده در  دوشنبه 94/3/4ساعت  1:5 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]