سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

نخستین جشنواره تئاتر کهن دشت برگزار شد

برگزیدگان گروه های نمایشی پس از دو روز حضور و اجرا در نخستین جشنواره تئاتر کهن دشت معرفی شدند . به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد، مراسم اختتامیه این جشنواره که به میمنت اعیاد شعبانیه و با عنایت به تاکید دکتر جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر عنوان سال تئاتر، با حضور مدیران استانی و شهرستانی، نویسندگان و هنرمندان حوزه های مختلف به ویژه تئاتر و در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد. در این مراسم علاوه بر تقدیر از گروه های شرکت کننده جشنواره از خدمات و فعالیت های ارزشمند رضا مهدی زاده به عنوان هنرمند تئاتر نظرآباد تجلیل شد. در این مراسم شریفی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان نمایش نظرآباد آن‌ها را پای ثابت اتفاقات مهم هنری استان دانست و به عنوان نمومنه تقاضای حضور هشت گروه در جشنواره تئاتر استانی را کم نظیر عنوان کرد.

رضا رنجبرکهن رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد نیز همراه با آرزوی موفقیت برای هنرمندان ابراز امیدواری کرد در صورت موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اجرای این جشنواره در جدول فعالیت های سالانه قرار گیرد. اسامی برگزیدگان جشنواره به این ترتیب است طراحی لباس: تقدیر از علی ورلشکی طراح لباس نمایش «رابطه جولیا و آلن» - در این بخش هیات داوران برگزیده ای معرفی نکرد / طراحی صحنه : تقدیر از طراحی صحنه نمایش «رابطه جولیا و آلن» ساناز تفخری – لوح سپاس و جایزه نقدی به اکرم احمدوند برای نمایش «رفتن به تئاتر»/ بازیگری زن: در این بخش هیات داوران فقط یک برگزیده داشت- لوح سپاس و جایزه نقدی به فاطمه علیزاده بازیگر نمایش «رابطه جولیا و آلن» / بازیگری مرد: در این بخش داوران بدون اولویت دو برگزیده معرفی کرد. لوح سپاس و جایزه نقدی به محمد نکویی بازیگر نمایش «رفتن به تئاتر» لوح سپاس و جایزه نقدی به امید آدینه بازیگر نمایش «رابطه جولیا و آلن» / نمایشنامه نویسی: ضمن ابراز خرسندی از تولید نمایشنامه توسط برخی گروه‌ها هیات داوران  هیچ برگزیده ای در این بخش معرفی نکرد / کارگردانی:هیات داوران در این بخش دو برگزیده بدون اولویت معرفی کرد. لوح سپاس و جایزه نقدی به مرتضی کریمیان کارگردان نمایش «رفتن به تئاتر» لوح سپاس و جایزه نقدی به حامد ناوشکی کارگردان نمایش « رابطه جولیا و آلن». گفتنی است  رضا رباط‌جزی، محمد کورش‌نیا و اصغر گروسی هیات داروی این جشنواره را تشکیل دادند.

بار دیگر مساله تغییر نام شهرستان نظرآباد

 وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی: تلاش ارزشمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در برگزاری نخستین جشنواره تئاتر کهن دشت تحسین برانگیز است.


نوشته شده در  دوشنبه 94/3/4ساعت  2:8 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست مطالب وبلاگ البرز پژوهی
کتاب «تاریخ هشتگرد» منتشر شد
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود پنج کتاب از حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]
 
<