سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

یک نفر دست مرا گرفت برد روستای کوشک زر

روستای «کوشک زر» واقع در شمال غرب شهر هشتگرد یکی از خوش آب و هوا ترین روستاهای استان البرز است. این روستا که در دهستان چندار شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد، براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال  1385، جمعیت آن 495 نفر (137خانوار) بوده است.

«یک نفر دست مرا گرفت که در همان نزدیکی شهر هشتگرد برد به منطقه ‌ای به نام کوشک زر، آنگاه گفت چطور از ابتدای روستای کوشک زر تا ویلای آقای اسحاق جهانگیری (معاون اول رییس جمهوری) قابل آسفالت کردن است...» مهدی کوچک ‌زاده نماینده مردم تهران در نشست علنی سه‌شنبه 14 مهر 1394 پارلمان در موافقت با استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی منعکس‌ کننده فریاد پابرهنگان است، گفت: «آقای آخوندی! روزی به هشتگرد رفتم و مردم می ‌گفتند فضای بین بلوک ‌ها صدمتری است و با آقای آخوندی بگویید آنها را آسفالت کنید البته من در آنجا از شما دفاع کردم بودجه نیست اما یک نفر دست مرا گرفت که در همان نزدیکی هشتگرد برد به منطقه‌ ای به نام کوشک زر، آنگاه گفت چطور از ابتدای روستای کوشک زر ویلای آقای جهانگیری قابل آسفالت کردن است، اگر بودجه نیست چرا برای آسفالت کردن مسیر ویلای فلان وزیر و فلان معاون رئیس‌جمهور در روستای ییلاقی‌شان تا دم روستا بودجه هست»

وی با بیان اینکه پس از پیگیری استیضاح و انجام اقدامات مربوط به آن شارلاتانیسم رسانه ‌ای قدرت و ثروت تلاش کرد این استیضاح را باندی و جناحی نشان دهد، گفت: «در اینجا ضرب‌المثل کافر همه را به کیش خود پندارد مصداق واقعی پیدا کرد؛ من می ‌خواهم بگویم که این جماعت اگر یک کلمه حرف درست زده باشند همین است زیرا از نظر من این استیضاح باید انجام شود.» در پایان نشست استیضاح نمایندگان با 175 رای مخالف استیضاح، 72 رای موافق استیضاح و 5 رای ممتنع از مجموع 252 نماینده حاضر در مجلس با استیضاح آخوندی مخالفت کردند و طالع بینی مهندس باهنر مبنی بر اینکه رای اعتماد مجدد نمایندگان به آخوندی بیشتر از رای اعتماد اولیه به آخوندی خواهد بود درست از آب درآمد. چرا که او در آن روز 107 مخالف داشت و  159 موافق. گفتنی است ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار فعلی شهرستان ساوجبلاغ، متولد روستای کوشک زر است.

 روستای کوشک زر کجاست؟


نوشته شده در  جمعه 94/7/17ساعت  12:56 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست مطالب وبلاگ البرز پژوهی
کتاب «تاریخ هشتگرد» منتشر شد
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود پنج کتاب از حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]
 
<