• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : بازتاب مطالب توهين آميز وبلاگ «خور، سرزمين خورشيد»
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + تورک 
    آقاي نا محترم ساووج بلاغ هميشه ساووج بولاغ بوده واز اين به بعد هم خواهد بود...ازشووونيسم بازي دست بردار خجالت بکش

    آقاي سيفي

    منظور بنده اصلا مقاله آقاي نجفي نبود من به هيچ عنوان حرف ايشان را راجع به نژاد آريايي قبول ندارم.

    خوبه که دوست داريد همه چيز در آرامش و با گفتگو حل بشود اما حرف من اين است در اين يک مورد خاص جاي گفتگو نيست گفتيد سخن مخالف را بشنويد و نقد کنيد مشکل من با همين جمله بود البته ناگفته نماند که توصيه شما نيز به جابود بنابراين من دوباره نظر شما را خواندم و با قسمت اول آن موافقم و بودم.

    + سيفي زاده 

    سر کار خانم آبي
    در بالاي صفحه وبلاگتان متني از کورش کبير زده ايد.واقعا در عجبم حداقل اينگونه سخنان را از جنابعالي مي شنوم.من اصلا مخالف برخورد با هتاک و توهين کننده نيستم.فقط 2 مورد را يادآوري ميکنم که اگر کمي نکته سنج بوديد در نظراتم متوجه مي شديد:

    1- در عدالت اسلامي که طلائه دار آن امام علي (ع) است براي هر فردي از اجتماع حتي متهم و مجرم حق و حقوقي قايل شده است

    2- ونکته بسيار مهم ديگر اينکه قرار نيست اگر کسي سيبي را دزديده باشد به او تهمت اين را بزنيم که چون در فلان جا کسي باغ سيبي را به آتش کشيد و تاوان آن گناه را هم بايد بپردازي.اگر بيشتر در مقاله آقاي نجفي دقت مي کرديد من در يک بيت کل نظرم را اعلام ميکنم:

    گنه کرد در بلخ آهنگري به شوشتر زدند گردن مسگري!

    آقاي سيفي زاده سوال من از شما اينه :

    کجاي اين سخن جاي نقد و انقاد داره؟ توهين که نقد نميخواد برخورد ميخواد! سخن مخالف در صورتي قابل شنيدن و نقده که به حاشيه نره فکر ميکنم عداوت با مخالفت خيلي متفاوته شما اينطور فکر نميکنيد؟

    + سيفي زاده 
    سلام.دوست عزيز خواهشمند است در اين برهه از زمان از آب گل آلود استفاده ننماييد و نژاد آريايي و ... را به مکتب ايراني و ديگر مسايل انحرافي وصله نزنيد.مگر در همين حوادث انتخابات منافقين با استفاده از اصطلاحات ،شعارها و المانهاي عاشورايي وارد صحنه نشده بودند.ضمنا دوست بزرگوار مدرس دانشگاه، آقاي نجفي! استناد کرده ايد به جديدترين مطالعات علمي به عمل آمده خواهشمند است جهت تنوير افکار عمومي مستندات خود را ارائه دهيد.و اگر اينگونه نباشد براحتي مي توان در مورد هر چيز نظر مخالف داد و آنرا بزرگ کرد! پاشنه آشيل ايران اسلامي عدم وحدت مي باشد.پس شما و همه دوستان را به وحدت دعوت مي کنم و اينکه نظرات خاص خود را تعميم ندهيد. هنوز هم سينه مان پر درد است وقتي کشور همسايه گفت نوروز از آن ماست و از براي ايرانيان نيست.دوستان گفتند:حالا مال شما باشد چه فرقي ميکند.بعد به دنبال خليج فارس آمدند و اگر وحدت نداشته باشيم و با اينگونه سخن هاي غير مستدل شايد روزي دشمن در خانه ما را هم بکوبد.پس بجاي احساسي عمل کردن سخن مخالف را بشنويم و نقد کنيم و در آخر يادمان باشد همه ما در مقابل هر عمل و عکس العملي که مي کنيم در پيشگاه خداوند مسئول و جوابگوييم.

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با سلام.

    ابتدا شما و خودم را توصيه به تقواي الهي ميکنم که تنها راه نجات انسان از تاريکيهاي فکر و رسيدن به نور فهم است. همچنين شمارا به کاوش و جستجو در لغت نامه هاي مرجع توصيه ميکنم تا از اين پس هر وقت ککتان گزيد شرع به نوشتن مطالبي بي پايه و اساس در خصوص نام و اصالت شهرستان ساوجبلاغ ننماييد.درضمن اگر قرار به اظهار نظر در مورد عنواني خاص است،ديگر چرا بي نام و نشان، به قول معروف:چرا مخفيانه،چقدر بي خردانه!!!!شما حتي ابتد ائي ترين راه و روش نگارش را نميدانيد!!!! اصلا شما معنا و مفهوم واژه لائيک، را ميدانيد؟!!!بعيد مي دانم.

    اما درادامه ميخوانيم : .....واژه:ساوجبلاغ(سوق بلاغ-چشمهء آب سرد)که واژه‏اي ترکي است....{کتاب ماه تاريخ و جغرافيا مهر 1383 - شماره 84پايگاه مجلات تخصصي نور}.

    نظرات سرکار علّيه آنچنان که معلوم و مرقوم است بسيار کوتاه بينانه و کودکانه از روي عداوت و کينه اي خاص است.شايد برگرفته از آن انديشه پوشالي "مکتب ايراني" است. الله اعلم!!!خدا ميداند در اين مدت کوتاه و پس از انتشار همين دو کلمه«مکتب ايراني» چه هزينه ها که نداديم. آن پير سفر کرده،دلسوز قرآن و اسلام امام خميني(ره)عليه فرمودند : مليت ما اسلام است.پس ديگر لزومي ندارد که گفته هاي احزابِ دوران انقلاب اسلامي همچون سازمان مجاهدين خلق، نهضت آزادي و...را ديگر بار بشنويم آن هم بسيار زشت ،بد و سخيفانه...اين گفت و گو ها را زمان انقلاب انجام داده ايم...خونهاي زيادي را براي اين انقلاب داده ايم.

    درپايان اظهار تاسف و ناخرسندي شديد خود را از انتشار اکاذيبي متوهمانه و توهين آميز در خصوص مردم محترم اين شهرستان،اصالت و کيان ايشان ابراز ميدارم و اميد وارم مسئولين با جديت تمام پيگيري نمايند.

    حسين سهيلي نيا 21/12/1390

    مدير وبلاگ: http://basij-salehin.blogfa.com