• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : بازتاب مطالب توهين آميز وبلاگ «خور، سرزمين خورشيد»
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با سلام.

    ابتدا شما و خودم را توصيه به تقواي الهي ميکنم که تنها راه نجات انسان از تاريکيهاي فکر و رسيدن به نور فهم است. همچنين شمارا به کاوش و جستجو در لغت نامه هاي مرجع توصيه ميکنم تا از اين پس هر وقت ککتان گزيد شرع به نوشتن مطالبي بي پايه و اساس در خصوص نام و اصالت شهرستان ساوجبلاغ ننماييد.درضمن اگر قرار به اظهار نظر در مورد عنواني خاص است،ديگر چرا بي نام و نشان، به قول معروف:چرا مخفيانه،چقدر بي خردانه!!!!شما حتي ابتد ائي ترين راه و روش نگارش را نميدانيد!!!! اصلا شما معنا و مفهوم واژه لائيک، را ميدانيد؟!!!بعيد مي دانم.

    اما درادامه ميخوانيم : .....واژه:ساوجبلاغ(سوق بلاغ-چشمهء آب سرد)که واژه‏اي ترکي است....{کتاب ماه تاريخ و جغرافيا مهر 1383 - شماره 84پايگاه مجلات تخصصي نور}.

    نظرات سرکار علّيه آنچنان که معلوم و مرقوم است بسيار کوتاه بينانه و کودکانه از روي عداوت و کينه اي خاص است.شايد برگرفته از آن انديشه پوشالي "مکتب ايراني" است. الله اعلم!!!خدا ميداند در اين مدت کوتاه و پس از انتشار همين دو کلمه«مکتب ايراني» چه هزينه ها که نداديم. آن پير سفر کرده،دلسوز قرآن و اسلام امام خميني(ره)عليه فرمودند : مليت ما اسلام است.پس ديگر لزومي ندارد که گفته هاي احزابِ دوران انقلاب اسلامي همچون سازمان مجاهدين خلق، نهضت آزادي و...را ديگر بار بشنويم آن هم بسيار زشت ،بد و سخيفانه...اين گفت و گو ها را زمان انقلاب انجام داده ايم...خونهاي زيادي را براي اين انقلاب داده ايم.

    درپايان اظهار تاسف و ناخرسندي شديد خود را از انتشار اکاذيبي متوهمانه و توهين آميز در خصوص مردم محترم اين شهرستان،اصالت و کيان ايشان ابراز ميدارم و اميد وارم مسئولين با جديت تمام پيگيري نمايند.

    حسين سهيلي نيا 21/12/1390

    مدير وبلاگ: http://basij-salehin.blogfa.com