• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : صداي پاي خرافات در ساوجبلاغ و نظرآباد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آبيكي منتظر 

    دوست عزيزم آقاي عسگري. با عرض سلام به اطلاع مي رسانم كه نظراتي به شرح زير در وب سايت آقاي رحيم سركار (سردبير هفته نامه حديث قزوين) به نشاني ذيل درج گرديده كه مربوط به آقاي اعلايي فرماندار شهرستان آبيك است. براي من كه جالب بود آن را براي شما هم فرستادم. خيلي خوشحالم كه مردم ولايت مدار و منتظر استان قزوين در برابر انحراف حساس هستند. عكس آقاي سركار را هم ببينيد. در ضمن از درج پيام مربوط به داود اسدي هم ممنونم.... فعلا خداحافظ تا تماس هاي آينده.

    ===========================
    آبيکي شاکي - يکي از اين فرقه ها جريان منحرف محمد عرفانيان (مدعي دروغين ارتباط با امام زمان) و مريدش آقاي هوشنگ اعلايي فرماندار شهرستان آبيک است. اين مطالب را در هفته نامه حديث خواندم.
    آبيکي شاکي - راستي يادم رفت که در پيام پيشين آدرس عکس آقاي اعلايي در لباس اين فرقه را خدمت شما ارسال کنم:www.parsiblog.com/PhotoAlbum/taqyir/?.jpg
    شاهين - جناب سرکار ، لطفا درباره گرايشات آقاي اعلايي فرماندار شهرستان آبيک بيشتر بنويسيد تا ذهن ما جوانان بي اطلاع روشن شود چون من شنيده ام ايشان عضو يک فرقه انحرافي است . به اين مساله (آبيکي شاکي) هم اشاره کرده است.
    کريمي - براي اطلاع از سابقه اعتقادي؟! آقاي اعلايي نگاه کنيد به سايت آقاي عسگري به آدرس:
    http://???askari.parsiblog.com
    /Archive??????.htm
    اسدي - جناب سرکار عزيز! دوستان موثق بنده مي گويند آقاي اعلايي (فرماندار فعلي آبيک) از مريدان پر و پا قرص اسفنديار رحيم مشايي است و سوابق فرقه اي او را مشايي ناديده گرفته تا فرماندار آبيک شود. از طرف ديگر شنيدم که داماد مشايي که فرزند رييس جمهور است رفت آمدهايي به آبيک داشته و ديداري نيز با آقاي طاهري (مدعي ارتباط با امام زمان) داشته است. به نظر مي رسد فتنه اي مذهبي در شرف اتفاق است که به شدت به احاديث آخر الزماني مربوط به منطقه طالقان علاقه نشان مي دهد. اگر اطلاعاتي در اين زمينه داريد در سايت خود بنويسيد تا ذهن جوانان امثال من روشن شود.
    جلال - لطفا دست از سر آقاي اعلايي برداريد. ايشان مدير کوچکي از دولت بزرگ احمدي نژاد است و در اين دولت به شدت به مديراني که خرافي و مشايي زده هستند بسيار اهميت داده مي شود. در ضمن از اطلاعات آقاي اسدي متشکرم.
    کبري - واقعا در ايران عزيز چه خبر است مگر گزينش و تاييد صلاحيت مديران تعطيل شده تا هر کسي با هر سابقه اي اختيار مردم را در دست مي گيرد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
    شفيعي - دوستان عزيز منتقد جناب اعلايي، مگر انجمن حجتيه چه اشکالي دارد که آقاي اعلايي را به جهت گرايش به اين جريان سالم سرزنش مي کنيد. به قول مرحوم حلبي(ره) انجمن حجتيه در زنده نگه داشتن نام حضرت حجت روحي له الفدا سهم مهمي دارد. دوست چپ و راست درباره تفکر ولايي ناب انجمن، کمي انصاف به خرج دهند.
    ديوانه مهدي موعود (عج) - استاد فرزانه ما مي گفت شيطان در آخرالزمان براي کم رنگ کردن مهدويت اصيل و تابناک، نسخه هاي بدلي و دروغين به وجود مي آورد. ماجراي منحرف «عرفانيان» و دامنه آن در شهرستان مظلوم آبيک دنباله همان نسخه هاي بدلي مهدويت و انتظار است که متاسفانه از حمايت برخي دولتمردان هم برخوردار است. يا مهدي ما را از اين ظلمات آخرالزمان نجات بده. آمين.