• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : گفت و گوي انتقادي درباره فرهنگ و هنر ساوجبلاغ - 1
  • نظرات : 1 خصوصي ، 24 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فعال هنري ساوجبلاغي 
    جناب حسين آقاي عسگري ، خسته نباشيد .
    در صورت امکان هر دو مقاله آقايان امير شمس و حسين زودبين را بطور کامل چاپ کنيد .
    نکته جالب در اين مناقشه قلمي ، عدم سابقه روشن در عملکرد فرهنگي و هنري هر دو آقايان است .
    جناب آقاي شمس رئيس فرهنگ و ارشاد ساوجبلاغ ، پيشينه مديريت فرهنگي و هنري در سابقه خود ندارد . در عملکرد چهار ساله خود در اين شهرستان نيز به جز افول فعايتهاي هنري ، پرداختن به امور اقتصادي مانند اجاره فرهنگسرا و طرد هنرمندان( بدليل برخورد توهين آميز و عملکرد غير فرهنگي مدير فرهنگسراي امام علي آقاي کريم اصل روستا) نشان مثبتي از خود بر جاي نگذاشته اند .
    تنها عملکرد مثبت هنري آقاي حسين زودبين حضور در نمايش موفق آواز ستاره هاي آقاي مهرداد کورش نيا است . البته تنها کسي که در آن کار هيچ جايزه اي در جشنواره هاي متعدد کسب نکرد حسين زودبين بود . در بقيه عملکرد خود يا بدنبال جاه طلبي هاي سياسي مانند کانديد شدن در انتخابات شورا بوده است يا بدنبال منافع اقتصادي از راه هنر همچون اجراي تئاتر مذهبي با دريافت وجوه کلان براي آن نمايش که به ساير هنرمندان چنان مبالغي براي آثار هنريشان پرداخت نميشود.
    در پايان از همه دوستان خواهش ميکنم به جاي صف بندي و ايجاد جريانات حاشيه اي غير هنري به نقد مديريتي و هنري منصفانه بپردازند.

    پاسخ

    دوست گرامي، بنده هم ضمن استقبال از فراز پاياني پيامتان، از جنابعالي و ديگر دوستان منتقد تمنا دارم که بيشتر با نام اصلي و آشکارا نقدهاي خود را بيان کنيد و از ابراز نظرهايي که نياز به اثبات و ارايه دليل دارند، خودداري فرماييد. البته اين آشفتگي در نقد هم ريشه در مديريت غير روشمند عرصه فرهنگ و هنر شهرستان دارد که مديران آن هيچ وقت نخواستند حرف حساب و منطق اهل فرهنگ را بشنوند. يادآوري مي شود که کماکان حق پاسخ گويي براي آقايان زودبين و شمس محفوظ است و ما منتتظر نوشته هاي ايشان و ديگر دوستان هستيم.