• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : گفت و گوي انتقادي درباره فرهنگ و هنر ساوجبلاغ - 5
  • نظرات : 4 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + زودبين 

    تومان هزينه دکور و صد هزار تومان اجاره نور و نور پردازي و يکصدو پنجاه هزار تومان هم هزينه هاي متفرقه از قبيل اياب وذهاب و... بوده که مستندات موجود قابل ارائه است . با يک حساب سرانگشتي خواهيد ديد حدود يک ميليون تومان هم از جيب هزينه کرده ام. }

    4- در اين خصوص به شما توصيه مي کنم اگر واقعا دغدغه هنر و مذهب را داريد لازم است به جنابعالي يادآور شوم که با استناد به آيات و روايات و فرمايشات بزرگان لطمه را افراطيون و تفريطيون مي زنند که به رغم بنده شما در گروه دوم قرار مي گيريد و اگر با لفاظي مي خواهيد از اين واژگان مقدس در راستاي عقده گشايي مخفي تان سوء استفاده نماييد به شما توصيه مي کنم در اين حوزه مطالعه بفرماييد و اکتفا به شنيده هايتان نکنيد بنده آمادگي اين را دارم که باشما اگر جسارت اين را داريد که هويت اصلي تان را فاش کنيد در اين خصوص با حضور فعالان فرهنگي شهرستان مباحثه نماييم .

    5- در خصوص حمله وبزن بزن هم از شما خواهش مي کنم از فضاي تخيلي و کارتوني بيرون آمده و کمي واقعبينانه به مسائل بنگريد بنده نه کسي را زده ام و نه به شخص يا گروهي حمله کرده ام ، چرا عملي را که خود مرتکب شده ايد به بنده نسبت مي دهيد !!

    6- جالب است فردي که با اسم مستعار به ديگران فحش مي دهد و تهمت مي زند اينجانب را که نظرات وديدگاهم را در روزنامه با اسم وعکس چاپ مي کنم متهم به پنهان کاري ميکند جالبتر اينکه در شروع بيانات گوهربارش هم با لحني شعاري از شفاف سازي جناب عسگري تشکر مي کند !!!

    7- در خصوص دريافت وام بايد عرض کنم بيشترين وامي که بنده شخصا دريافت نموده ام مبلغ 100 ميليون ريال است که براي خريد خودرو بوده نه خريد جايگاه دوست عزيز ، در ضمن برادرانه به شما توصيه مي کنم به جاي حسادت وغصه خوردن از داشته هاي ديگران در رشد و تعالي خود بکوشي زيرا که عزت و ذلت دست اوست .(تعزمن تشاء وتذل من تشاء )

    8- اما حکايت بوسيدن دست و ..... معروض مي دارم که بنده هنگام دريافت جايزه شانه ي ايشان رابا نيت به جاآوردن حق استاد وشاگردي بوسيدم. وبايد به اطلاع شما برسانم که بعد از آن چندين مرتبه فرصت دست بوسي بزرگان فرهنگ وهنر کشور نصيب بنده شده که به آن افتخار هم مي کنم زيرا که بنده به اصولي اعتقاد دارم که يکي از آنها همين رعايت کسوت است .

    9- در مورد نامه کذايي مورد اشاره شماهم بنده بي اطلاعم و هيچ طومار، نامه ويا چيزي شبيه اين را درتمام عمرم امضاء نکرده ام زيرا اعتقادي به اين شيوه ندارم وهميشه نظراتم را صريح وشفاف اعلام کرده ام .

    در انتها ضمن تقبيح رويه اي که برخي دوستان تحت عناوين مستعار در پيش گرفتند نظر آنها را به آيه شريفه ((فلا تجسسوا .... / ويل ا للمکذبين .... )) جلب مي نمايم و به آقاي عسگري پيشنهاد ميکنم براي جلوگيري از تکرار اين موضوع (اهانت وتهمت به افراد ) از درج مطالب با اسم مستعار خودداري نمايند .