• وبلاگ : البرز پژوهي
  • يادداشت : هجمه مشكوك به هويت شيعي شيخ هادي نجم آبادي
  • نظرات : 3 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهدي زعيم 
    حسين آقاي عسگري عزيز
    ممنون از دقت نظر و دلسوزي مومنانه شما برادر گرامي
    ما ، منظورم جامعه تحصيل کرده ي ايران چه دانشگاهي و چه حوزوي متاسفانه داراي ويژگي هايي هستيم که موجب آن مي شود تا اخلاق حرفه اي و شرافت عالمانه را در بسياري اوقات ناديده بگيريم . من مهندس ناظر با چشم پوشي از نکات فني ، من پزشک با اخذ مبالغ در مطب ، من معلم با تدريس هاي خصوصي آنچناني ، من وکيل با آغشته شدن به فساد در دستگاه قضا ، من جامعه شناس با کتمان ساختارهاي سلطه و نهادينه کردن آن و ... و من مورخ با تحريف تاريخ و ...
    و در اين ميان آنچه چوب حراج به آن زده مي شود سرمايه هاي مادي ، معنوي ، اجتماعي ، فرهنگي و نمادين است . حسين عزيز سالهاست که بر ميراث ما چوب حراج زده اند و ما يا در خوابيم يا با کاسبان و حراميان همراه يا از ترس جان و مال و ناموسمان خودمان را به خواب زده ايم .
    حسين عزيز از ايرانيت ما چه مانده امروز ، آيا ديگران هم با ميراث و شخصيت هاي خود آن مي کنند که ما مي کنيم . با تخت جمشيد و نقش رستم و پاسارگاد چه مي کنيم .
    با کورش و داريوش و بابک مان چه
    با گوهره هاي تمدن پارسي چه مي کنيم
    ايرادي نيست مي گويند اينها نماد طاغوت است و ظلم و جنايت و ...
    با اسلام چه مي کنيم ، آري دکان پر رونقي به پا کرديم و اشربه و اطعمه فراوان برايمان دارد اما آيا آزادي و رحمت و انسان خداگونه هم دارد
    با تشيع جه کرديم آيا علي را شناختيم شرممان باد اگر نامه ايشان به مالک يا به امام حسن مجتبي را روبرويمان بگشاييم و آنها ميزاني باشند براي ما و از خجلت نام اعظم علي در زمين فرو نرويم
    آري دير سالي است بر هرآنچه داشتيم چوب حراج زده ايم و هيچ اراده اي در داخل و خارج هرچند پيچيده و قدرتمند نمي تواند بدون خريدن من متخصص که دانش دارم و از بينش و ايمان به مسئوليتي که علم رهايي بخش بر گرده ام گذارده يا بويي نبرده ام يا آن را بسيار ارزان فروخته ام نمي تواند به سرمايه هاي ما لطمه بزند .
    حسين عزيز ما متاسفانه يا خوشبختانه ملت ثروتمندي هستيم اما دست به حراجمان هم شکر خدا بسيار خوب است .
    شيخ هادي روشن ضمير يک نمونه از خيل اين بزرگان است .
    کجاست علامه نائيني ، کجاست آيت الله زنجاني ، کجاست آيت الله طالقاني ، آيا خبري از مصدق اين آزادمرد تاريخ معاصر داريم ، از بازرگان و چمران و سحابي چه خبر داريم .
    تفکر پوياي شريعتي و مطهري کجايند و از دردمندي بهشتي آيا خبري هست .
    شايد آنها به زمان سپرده شده اند بايد فراموش شوند از همت و باکري ها و کاوه چه آيا از آرمان هايشان خبري داريم . آيا آنها براي چنين وضعيتي براي ايرانيان جان برکف گرفتند و رفتند تا لقاي يار .
    راستي با حسين فهميده چه کرديم آيا قهرمان ملي ساختيم تا نوجوانان مان از او ايثار و فداکاري بياموزند يا او را هم خرج دکور حجره دين به دنيا فروختن کرديم و فقط شده يک برند براي محصول دکانمان .
    حسين عزيز افسوس که ما متخصصين خيلي زود خود را واگذار مي کنيم و صد افسوس که ...
    اطاله کلام شد اما بي اختيار بود .
    خوش باشيد و با نشاط . خدا قوت