آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
دوست ارجمند و محقق گرامي آقاي عسکري.البته نظر من در مورد مطلب اشاره شده ي شما نبود و بنده فقط منظورم آن بود که براي خط بدعت جايگاه معيني نيست ما فقط بدعت در مورد امام زمان نداريم و متاسفانه اين بدعت ها خود کوله باري هستند که فضاي ديني جامعه را تاريک نموده اند. من دوست داشتم شما را در عرصه ي معرفت ديني و قلم فرسايي در آن ببينم.البته خوب است در امور ديگر هم بود اما انصاف بدهيد که پرش هاي بي شمار در فعاليت هاي شما جاي گله دارد.راه روشن است تا شما چگونه بيانديشيد

با سلام

حسين جان نمي دونم راه بر شما بسته است يا خودت دوست نداري راه را انتخاب كني . راستش بين اينكه واقع بين باشي يا حقيقت طلب فاصله زياده . يعني از فرقه ها و دسته هاي ديگه در شهرستان خبر نداري از نفوذشون تو انتخابات و .. نمي دونم چرا يك وقت مي چسبي به اصالت تايخ و تمدن و اصلا برات مهم نيست تو اون تمدن چند تا مسلمون و كافر داشته . بعد يك دفعه مي ري سراغ چند تا فرقه و روشنگري مذهبي . راستش بايد يا باستان شناس باشي و تمدن ها رو شخم بزني و دم از مدنيت مترقي از هر نوعش بزني يا موحد پندار و طرفدار حق باشي . مي شه به ميراث شهرستان و خرافات و گبر پرستي بنازي يا يك دفعه از آقايان معتكف انتقاد كني اين دو با هم جور در نمي ياد از يك محقق بعيده كه سوژه پندار باشه . به نظر من راه خودت رو برو. با رشته تحصيلي كه داري بهتر يكي رو انتخاب كني تا حق مطلب رو درست ادا كرده باشي .

به نظر شما بين فرهنگ ديني ، فرهنگ اجتماعي ، فرهنگ مديريتي و..تفاوتي نيست . بين آدم هاي فرهنگي شهرستان چند تا سليقه ي مشابه با اون چيزي كه بهش بدعت گفتي و هست مي بيني . بدعت فقط با امام زمانش ايراد داره يعني هر كي بياد و با امام زمان كار داشته باشه بايد جدا بشه يا اوني كه به عمد دين خدا رو دين نمي دونه و اگه هم دين مي دونه از همون هاي كه فتوا دادي رو قبول ندارن .........!؟...!؟

باشد تا پس از اين چه بگويم و چه بكنيم .

پاسخ

جناب آقاي بهمن پور عزيز، با سپاس از ابراز نظر شما. از آنجايي كه بنده اطلاع واثق دارم كه همچنان سخن فقيهان گرانقدر و علماي شيعه براي شما حجت است ، توجه جنابعالي را جلب مي كنم به فتواي حضرت آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني كه در پاسخ نامه نويسنده وبلاگ ساوجبلاغ پژوهي فرمودند :‏‎«جلوگيري از فعاليت گروه هاي منحرف اعتقادي وظيفه متدينين چه در دولت و چه در غير دولت است و برخورد با چنين گروهي نه تنها تضعيف دولت نيست بلکه تقويت دين است و بر هر مؤمني لازم است به قدر توان خود با آنان برخورد نمايد که از مصاديق بارز نهي از منکر است.» گمان كنم كه با اين فتوا ديگر حجت براي بنده و شما تمام باشد. حيف است كه در وبلاگ خوب و ارزشي شما، يادداشتي در اين باره به چشم نخورد. اي كاش اندكي واضح و غير پوشيده با بنده سخن مي گفتيد تا اين گفتگوي انتقادي ادامه پيدا مي كرد. به هرحال بنده به دوستي با جنابعالي افتخار مي كنم. پيروز باشيد و سرزنده.

وديگر هيچ...! منتظر حضورتان هستم.

سايه ت كم نشه. لحظه هات سرشار ازنور.

+ يه دوست 

عسگري عزيز، فكري به حال فضاي فرهنگي شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد نماييد چون ركود و سستي بر هنرمندان و فعالان فرهنگي حاكم شده است و توليد فرهنگي و هنري متوقف شده است.

واقعا ممنون از اين همه روشنفكري آقاي عسگري!!!!

ميشه بدونم شغل اصلي شما چيه؟

پاسخ

علي جان، از ابراز لطف شما ممنونم.
+ حامد 
آقاي عسكري به فرموده حضرت امام خميني (ره) ما مامور به تكليفيم نه نتيجه. دست مريزاد بابت اين روشنگري ها.
پاسخ

از ابراز لطف شما ممنونم و درود مي فرستم به روان پاك حضرت امام خميني رحمت الله عليه.