mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

با سلام

حسين جان نمي دونم راه بر شما بسته است يا خودت دوست نداري راه را انتخاب كني . راستش بين اينكه واقع بين باشي يا حقيقت طلب فاصله زياده . يعني از فرقه ها و دسته هاي ديگه در شهرستان خبر نداري از نفوذشون تو انتخابات و .. نمي دونم چرا يك وقت مي چسبي به اصالت تايخ و تمدن و اصلا برات مهم نيست تو اون تمدن چند تا مسلمون و كافر داشته . بعد يك دفعه مي ري سراغ چند تا فرقه و روشنگري مذهبي . راستش بايد يا باستان شناس باشي و تمدن ها رو شخم بزني و دم از مدنيت مترقي از هر نوعش بزني يا موحد پندار و طرفدار حق باشي . مي شه به ميراث شهرستان و خرافات و گبر پرستي بنازي يا يك دفعه از آقايان معتكف انتقاد كني اين دو با هم جور در نمي ياد از يك محقق بعيده كه سوژه پندار باشه . به نظر من راه خودت رو برو. با رشته تحصيلي كه داري بهتر يكي رو انتخاب كني تا حق مطلب رو درست ادا كرده باشي .

به نظر شما بين فرهنگ ديني ، فرهنگ اجتماعي ، فرهنگ مديريتي و..تفاوتي نيست . بين آدم هاي فرهنگي شهرستان چند تا سليقه ي مشابه با اون چيزي كه بهش بدعت گفتي و هست مي بيني . بدعت فقط با امام زمانش ايراد داره يعني هر كي بياد و با امام زمان كار داشته باشه بايد جدا بشه يا اوني كه به عمد دين خدا رو دين نمي دونه و اگه هم دين مي دونه از همون هاي كه فتوا دادي رو قبول ندارن .........!؟...!؟

باشد تا پس از اين چه بگويم و چه بكنيم .

پاسخ

جناب آقاي بهمن پور عزيز، با سپاس از ابراز نظر شما. از آنجايي كه بنده اطلاع واثق دارم كه همچنان سخن فقيهان گرانقدر و علماي شيعه براي شما حجت است ، توجه جنابعالي را جلب مي كنم به فتواي حضرت آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني كه در پاسخ نامه نويسنده وبلاگ ساوجبلاغ پژوهي فرمودند :‏‎«جلوگيري از فعاليت گروه هاي منحرف اعتقادي وظيفه متدينين چه در دولت و چه در غير دولت است و برخورد با چنين گروهي نه تنها تضعيف دولت نيست بلکه تقويت دين است و بر هر مؤمني لازم است به قدر توان خود با آنان برخورد نمايد که از مصاديق بارز نهي از منکر است.» گمان كنم كه با اين فتوا ديگر حجت براي بنده و شما تمام باشد. حيف است كه در وبلاگ خوب و ارزشي شما، يادداشتي در اين باره به چشم نخورد. اي كاش اندكي واضح و غير پوشيده با بنده سخن مي گفتيد تا اين گفتگوي انتقادي ادامه پيدا مي كرد. به هرحال بنده به دوستي با جنابعالي افتخار مي كنم. پيروز باشيد و سرزنده.