ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ع- اكبري زياراني 

جناب آقاي عسگري يكي از شهروندان آبيك با عنوان (آبيكي منصف) در روز 12 ارديبهشت 89 پيامي را در وبلاگ خورشيد به آدرسhttp://khorshied.blogfa.com/post-144.aspx متعلق به آقاي محمد عليخاني (نماينده قزوين و آبيك در مجلس هفتم شوراي اسلامي) به شرح ذيل قرار داده و پاسخ دريافت كرده است. اين پرسش و پاسخ براي من جالب بود آن را براي شما هم فرستادم تا با ديدگاه ايشان هم آشنا شويد. تصوير زير آقاي محمد عليخاني فرزند شيخ قدرت عليخاني است.

-------------------------------------------

آبيكي منصف:جناب آقاي عليخاني، از جنابعالي به عنوان نماينده هوشيار قزوين و آبيک انتظار مي رود که درباره حضور انجمن حجتيه در استان قزوين اعلام موضع کنيد. بر اساس مستندات وبلاگ (ساوجبلاغ پژوهي) آقاي هوشنگ اعلايي گرايش شديد به انجمن حجتيه دارد و خوف آن مي رود که از امکانات عمومي براي ترويج اين انديشه خطرناک در استان بهره ببرد. جهت ديدن مطالب اين موضوع برويد به آدرس:http://128askari.parsiblog.com ×××××××××××××××××××××××××××××××
خورشيد: ممنون از ابراز لطف شما.بنده اکنون نماينده نيستم .در مورد حجتيه بودن يا نبودن اين آقا هم اطلاعي ندارم و تمايلي هم به ايراد اتهام به اين و آن را ندارم اما همين قدر مي دانم که متاسفانه تفکر منحرف حجتيه اي اکنون نفوذ و امکاناتي بيشتر از در اختيار داشتن يک يا دو سمت اجرايي محلي دارد و البته قدرت لازم براي ناکام گذاشتن منتقدينش را هم دارد.

پاسخ

دوست عزيز زياراني، طبيعي است كه هر كس از منظر دانسته ها و نگرش هاي خود، رويدادها و اخبار را تحليل مي كند. آقاي عليخاني هم از اين قاعده استثنا نيست. بنده هم به مسووليت ديني و فرهنگي خود عمل مي كنم.