چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

جناب آقاي عسگري بار ديگر يكي از شهروندان آبيك اين بار با عنوان (آبيكي منتظر) پيامي را در وبلاگ (خورشيد) به آدرسhttp://khorshied.blogfa.com/post-144.aspx متعلق به آقاي محمد عليخاني (نماينده قزوين و آبيك در مجلس هفتم شوراي اسلامي) به شرح ذيل قرار داده اما اين بار پاسخي دريافت نكرده است. اين پرسش براي من جالب بود آن را براي شما هم فرستادم. سوالم از شما اين است كه آيا ادعاي آبيكي منتظر مبني بر حمايت اصلاح طلبان آبيك از فرماندار جديد آقاي اعلايي درست است؟ و منظور از نقطه چين ها (....) چه كساني هستند؟

-------------------------------------------------

آبيكي منتظر: جناب عليخاني، منظور من، (نماينده سابق) بوده است که کلمه سابق از قلم افتاده است.
اسناد و تصاوير موجود در وبلاگ (ساوجبلاغ پژوهي) و همچنين نامه آقاي ...نشان مي دهد که ايشان حضور موثر در جريان منحرف ....(بنا کننده کعبه ساختگي در کوه هاي شهرستان ساوجبلاغ) داشته است. در آبيک گفته مي شود که...يکي از نزديکان حاج آقا عليخاني به شدت مدافع اين فرماندار خرافي و اصولگرا است.!!!!؟؟؟؟ آن وقت جنابعالي در اين باره سکوت مي کنيد و حقايق را اتهام مي ناميد. وظيفه اصلاح طلبي اقتضا مي کند که موضع شفافي در اين باره داشته باشيد. يک بار ديگر مطالب آن وبلاگ را مرور کنيد و موضوع را از طريق آقاي ... (آبيک) پيگيري کنيد بعد نظر دهيد.

پاسخ

منظور از نقطه چين ها را بايد از آقاي عليخاني پرسيد. گمان كنم منظور از نقطه چين هاي اول و دوم فرماندار آبيك و عرفانيان مي باشند. بي ترديد روشنگري هاي وبلاگ ساوجبلاغ پژوهي يك دغدغه ديني و فرهنگي است و هيچ ارتباطي با جريان هاي سياسي و جناحي موجود كشور ندارد. دست كم هر دو جريان سياسي موجود كشور در بحث جريان عرفانيان كوتاهي نموده اند. اعتكاف بدعت آميز اين جريان در دوره اصلاحات رخ داد و معاون فرماندار اصلاح طلب!؟ آن دوره شد فرماندار اصولگراي!؟ اين دوره.