درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 
+ يکي از معتکفين 40روزه 
بسم الله الرحمن الرحيم باسلام به تمامي خوانندگان وبلاگ اقاي عسگري. مطالب شما و ديگر خوانندگان را مطالعه کردم بعنوان کسي که ان 40 روز را در معيت 70 عزيز ديگر بودم،قضاوت شما را اشتباه ميدانم .وعلت آنرا عدم اطلاع دقيق و درست
+ حميد 

سلام آقاي عسگري

خسته نباشيد. موقعي كه مي خوندم نمي دونستمبخندم يا گريه كنم واقعا جالبه.

قضيه دم خروس و قسم حضرت عباسه.

واقعا دس مريزاد.

جناب آقاي عسگري بار ديگر يكي از شهروندان آبيك اين بار با عنوان (آبيكي منتظر) پيامي را در وبلاگ (خورشيد) به آدرسhttp://khorshied.blogfa.com/post-144.aspx متعلق به آقاي محمد عليخاني (نماينده قزوين و آبيك در مجلس هفتم شوراي اسلامي) به شرح ذيل قرار داده اما اين بار پاسخي دريافت نكرده است. اين پرسش براي من جالب بود آن را براي شما هم فرستادم. سوالم از شما اين است كه آيا ادعاي آبيكي منتظر مبني بر حمايت اصلاح طلبان آبيك از فرماندار جديد آقاي اعلايي درست است؟ و منظور از نقطه چين ها (....) چه كساني هستند؟

-------------------------------------------------

آبيكي منتظر: جناب عليخاني، منظور من، (نماينده سابق) بوده است که کلمه سابق از قلم افتاده است.
اسناد و تصاوير موجود در وبلاگ (ساوجبلاغ پژوهي) و همچنين نامه آقاي ...نشان مي دهد که ايشان حضور موثر در جريان منحرف ....(بنا کننده کعبه ساختگي در کوه هاي شهرستان ساوجبلاغ) داشته است. در آبيک گفته مي شود که...يکي از نزديکان حاج آقا عليخاني به شدت مدافع اين فرماندار خرافي و اصولگرا است.!!!!؟؟؟؟ آن وقت جنابعالي در اين باره سکوت مي کنيد و حقايق را اتهام مي ناميد. وظيفه اصلاح طلبي اقتضا مي کند که موضع شفافي در اين باره داشته باشيد. يک بار ديگر مطالب آن وبلاگ را مرور کنيد و موضوع را از طريق آقاي ... (آبيک) پيگيري کنيد بعد نظر دهيد.

پاسخ

منظور از نقطه چين ها را بايد از آقاي عليخاني پرسيد. گمان كنم منظور از نقطه چين هاي اول و دوم فرماندار آبيك و عرفانيان مي باشند. بي ترديد روشنگري هاي وبلاگ ساوجبلاغ پژوهي يك دغدغه ديني و فرهنگي است و هيچ ارتباطي با جريان هاي سياسي و جناحي موجود كشور ندارد. دست كم هر دو جريان سياسي موجود كشور در بحث جريان عرفانيان كوتاهي نموده اند. اعتكاف بدعت آميز اين جريان در دوره اصلاحات رخ داد و معاون فرماندار اصلاح طلب!؟ آن دوره شد فرماندار اصولگراي!؟ اين دوره.

سلام آقاي عسگري...

ضمن عرض خسته نباشيد خواستم بگم كسي در مورد اين آقاي اعلايي برام نظر داده بود.

چون من از آقاي نژاد فلاح نوشته بودم ايشون شاكي بودن...و اصلا امام زمان رو قبول ندارن.

متن رو به صورت خصوصي براتون ارسال مي كنم...

ممنون ميشم اگه نظرتون رو بدونم...

پاسخ

پيام مورد نظر شما فاقد پشتوانه منطقي و علمي است.
+ فاطمه محمدي 

آقاي واديزاده فرد مشخص شده در اين عكس همان آقاي اعلايي است. عكس زير را با آن مقايسه كنيد. من خيلي دقت كردم. خودش است. واقعا متاسفم.... متاسف....

پاسخ

سركار خانم محمدي، دريافت شما كاملا صحيح است.
+ وادي زاده 

جناب استاد عسگري عزيز، عكس زير در سايت (نظرآباد نيوز ) موجود است. آيا واقعا اين عكس مربوط به آقاي اعلايي فرماندار شهرستان ما است. چرا شما اين عكس را منتشر نكرديد؟ سند بسيار خوبي است كه حرفهاي شما را اثبات مي كند. منتظر پاسخ شما از طريق ايميل هستم. از دانشجويان آبيكي شما در دانشگاه پيام نور شهرستان نظرآباد. آدرس عكس زير:

http://www.nazarabadnews.blogfa.com/post-71.aspx

پاسخ

جناب واديزاده، اصالت و دلالت اين عكس اظهر من الشمس است.
+ ع- اكبري زياراني 

جناب آقاي عسگري يكي از شهروندان آبيك با عنوان (آبيكي منصف) در روز 12 ارديبهشت 89 پيامي را در وبلاگ خورشيد به آدرسhttp://khorshied.blogfa.com/post-144.aspx متعلق به آقاي محمد عليخاني (نماينده قزوين و آبيك در مجلس هفتم شوراي اسلامي) به شرح ذيل قرار داده و پاسخ دريافت كرده است. اين پرسش و پاسخ براي من جالب بود آن را براي شما هم فرستادم تا با ديدگاه ايشان هم آشنا شويد. تصوير زير آقاي محمد عليخاني فرزند شيخ قدرت عليخاني است.

-------------------------------------------

آبيكي منصف:جناب آقاي عليخاني، از جنابعالي به عنوان نماينده هوشيار قزوين و آبيک انتظار مي رود که درباره حضور انجمن حجتيه در استان قزوين اعلام موضع کنيد. بر اساس مستندات وبلاگ (ساوجبلاغ پژوهي) آقاي هوشنگ اعلايي گرايش شديد به انجمن حجتيه دارد و خوف آن مي رود که از امکانات عمومي براي ترويج اين انديشه خطرناک در استان بهره ببرد. جهت ديدن مطالب اين موضوع برويد به آدرس:http://128askari.parsiblog.com ×××××××××××××××××××××××××××××××
خورشيد: ممنون از ابراز لطف شما.بنده اکنون نماينده نيستم .در مورد حجتيه بودن يا نبودن اين آقا هم اطلاعي ندارم و تمايلي هم به ايراد اتهام به اين و آن را ندارم اما همين قدر مي دانم که متاسفانه تفکر منحرف حجتيه اي اکنون نفوذ و امکاناتي بيشتر از در اختيار داشتن يک يا دو سمت اجرايي محلي دارد و البته قدرت لازم براي ناکام گذاشتن منتقدينش را هم دارد.

پاسخ

دوست عزيز زياراني، طبيعي است كه هر كس از منظر دانسته ها و نگرش هاي خود، رويدادها و اخبار را تحليل مي كند. آقاي عليخاني هم از اين قاعده استثنا نيست. بنده هم به مسووليت ديني و فرهنگي خود عمل مي كنم.
+ م- اصل فلاح 
جناب عسگري ، با سلام و خدا قوت / لطفا درباره انجمن حجتيه مقاله اي را در سايت خود درج كنيد تا بدانيم كه حرف حساب اين جريان چيست. من شنيده ام مي گويند فساد زياد شود امام زمان زودتر ظهور مي كنند. به همين جهت با فساد مبارزه نم كنند. راستي نسبت اين انجمن با دولت دهم چيست. ممنون مي شوم توضيحاتي در اين باره بدهيد. در ضمن وبلاگ گريز خبر نامه انزجار آقاي اعلايي را پوشش داده است. درس آن سايتhttp://www.khodabakhsh.info
پاسخ

اصل فلاح عزيز، درباره اين انجمن مقاله دانشنامه آزاد اينترنتي (ويكي پديا) را مطالعه فرماييد يا اين كه كتاب حزب قاعدين زمان موسوم به انجمن حجتيه نوشته عماد الدين باقي را مطالعه نماييد . اين كتاب ناياب است اما بنده نسخه اي از آن را در كتابخانه امام جعفر صادق (ع) واقع در پارك شهر نظرآباد ديده ام. موفق باشيد. در ضمن خبر آن سايت قزويني را هم ديدم. موفق باشيد.

من فكر مي كنم اين نامه يك جور زرنگي بود . فرماتندار خاطي مي خواست فشارهاي مراجع و علما را بر خود كاهش دهد و گرنه ايشان بر همان اعتقادات خودش است. چون توضيح در باره موارد اعتكاف انجمن حجتيه نمي دهد و همچنين آقاي عسگري را نيز متهم مي كند كه اتهامات ناروا به او زده است. من فكر مي كنم در اينجا ديگر اصل بر صحت نيست.

پاسخ

فلاح عزيز، علما و مراجع معظم تقليد مرزبانان بيدار مكتب تشيع هستنند كه از ورود خرافات و بدعت به قلمرو معرفت ديني جلوگيري مي كنند. درباره اتهامات ناروا!؟ هم با شما موافقم. گمان مي كنم پس از ارسال نامه انزجار از جريان منحرف عرفانيان و ابراز ندامت بابت حضور در اعتكاف بدعت آميز مي توان اصل صحت را جاري كرد. اي كاش علماي ساوجبلاغي و نظرآبادي نيز در اين باره ابراز نظر مي كردند تا ابهامات و شبهات ديني به طور كامل برطرف مي شد.
آقاي عسكري. چندين قرنه كه خرافات بر ما حاكمه و هزاران مورد آيين و مناسك خرافي و جعلي در نقاط مختلف هر ساله اجرا ميشه.اينم يکيشه که اگه جا مي افتاد چند سال ديگه ميشد مراسم عبادي و تقدس پيدا مي کرد...! همانطور که آنها شدند چون متاسفانه پيشتر وبلاگ وجود نداشت...!
پاسخ

امير عزيز، به هر حال در دو شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد كه مطبوعات و رسانه زنده و پويايي وجود ندارد، وبلاگ مي تواند رسانه باشد. در ضمن پيامي براي شما از طريق وبلاگ شاپرك سبز ارسال گرديد.
+ گروه فرهنگي و مطالعاتي ميزان 

جناب آقاي عسگري، اگر اين مجموعه مطالب خرافات در شهرستان ساوجبلاغ را در قالب كتاب منتشر كنيد خيلي عالي خواهد شد و پژوهشگران از آن بهره مند خواهند شد. گروه مطالعاتي ما هم در اين زمينه كار مي كند. خدا قوت.

پاسخ

مدير محترم گروه فرهنگي و مطالعاتي ميزان، پيامي براي شما از طريق ايميل ارسال گرديد. با تشكر از پيشنهاد خوب شما.
+ ساوجبلاغي 

به نظر من بهترين راه توبه يك فرماندار خرافي و ساده انديش همان استعفا و كناره گيري از مديريت عالي شهرستان آبيك است. لطفا تصور كنيد كه اين ماجرا در ژاپن اتفاق افتاده بود آن موقع چه مي شد....منتظر پاسخ آقاي عسگري مي مانم.

پاسخ

ساوجبلاغي عزيز، پاسخي ندارم جز سكوت!
+ کشت پور 

توجه ...توجه.... توبه آقاي اعلايي معاون فرماندار سابق شهر ما نظرآباد قبول شد....!؟ اي بابا مگر به همين راحتي است كه با يك برائت ساده و نامه چند پهلو ماجرا پايان يابد. تكليف پول ها و امكانات و نيروي انساني اين شهرستان كه صرف اعتكان نفساني اينها شد چه مي شود؟ آنها را هم بگوييد به بيت المال برگرداند شايد مردم نظرآباد ايشان را ببخشند. راستي ماجراي حضور عرفانيان در جلسه شوراي اداري نظرآباد چيست؟ چرا به آن نپرداختيد...اندكي صبر سحر نزديك است.

پاسخ

كشت پور عزيز، اين موضوع را بايد نهادهاي نظارتي و قضايي شهرستان نظرآباد پيگيري نمايند. بي ترديد هر برائتي لوازم و آثار خود را دارد.
+ آبيکي منصف 
دوستم عزيزم علي رضا، خداوند توبه خطا كاران را مي بخشد من و تو كه بنده ايم.... من نظرم اين است كه اي كاش از غير توبه كنندگان براي پست فرمانداري شهرستان ما بايد استفاده مي شد...
پاسخ

آبيكي منصف، انصاف شما را عشق است.
+ عليرضا 
اعلام انزجار؟؟؟
اين ديگه چه صيغه ايه؟
عكس طرف رو با لباس فرقه منحرف ميندازيد و بعد طرف اعلام انزجار ميكنه؟
يا عكس فتوشاپيه يا نامه فرماندار محترم جعليه؟
تكليف ما كه خواننده وبلاگ شما هستيم رو روشن كنيد كدومشه قبول كنيم عكس رو؟ يا نامه رو؟ آقاي فرماندار لطفا در مورد عكس هم يه چيزي بگن تا معلوم بشه اون فرد مورد نظر آقاي اعلايي بوده يا نه؟
اين كجاش ختم بخيره؟
پاسخ

عليرضاي عزيز، حضور موثر آقاي هوشنگ اعلايي در مراسم اعتكاف بدعت آميز جريان محمد عرفانيان در ارتفاعات شهرستان ساوجبلاغ (1384) براساس فيلم و تصاوير به جا مانده از اعضاي همان گروه منحرف و همچنين گزارش بخش خبري 20:30 شبكه دوم سيما، مستند و قطعي است به طوري كه خود آقاي اعلايي هم اين موضوع را تاييد كرده اند و از آن تبري جسته اند. آن عكس هم به جهت احترام به رفتار برائت جويانه آقاي اعلايي از وبلاگ ساوجبلاغ پژوهي حذف گرديده است. بي ترديد پرونده جريان منحرف عرفانيان و آثار منفي آن بر دو شهرستان مظلوم ساوجبلاغ و نظرآباد همچنان مفتوح است. فقط توابين آن جريان از روند پيگيري استثنا شده اند. بار ديگر از لطف و حساسيت بجاي شما دوست گرامي شما ممنونم.
   1   2      >