سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

موسس «گروه تئاتر خیابانی مردم»، کاریکاتوریست هم است!

علی نوریان 32 ساله موسس «گروه تئاتر مردم» است و نامش با تئاتر خیابانی در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد گره خورده است. جهت آگاهی درباره موفقیت های چشمگیر این گروه رجوع کنید به وبلاگ http://www.noorian366.blogfa.com  

نوریان در اصل دانش آموخته «گرافیک رایانه ای» است و در زمینه گرافیک و کاریکارتور نیز موفقیت هایی کسب کرده است. این جنبه هنری ایشان، همیشه در سایه فعالیت های تئاتری اش در خیابان، مغفول مانده است. بنده به هنگام صفحه آرایی کتاب روستای ایستا و کتاب چکیده مقالات کنگره شهید ثالث متوجه شدم که ایشان گرافیست و کاریکاتوریست قابلی است.

* * * * * *

مهم ترین فعالیت های او در این زمینه به این شرح است: «آغاز فعالیت هنری از سال 1372 با همکاری با نشریه «گل آقا» / ادامه  همکاری با نشریات «طنز و کاریکاتور»، «کیهان کاریکاتور»، طنز پارسی و... / کسب  بیش از بیست عنوان برگزیده از جشنواره های معتبر ملی و بین المللی در زمینه طراحی  کاریکاتور و گرافیک به ویژه طراحی پوستر و متریال های تبلیغاتی نمایش / گرافیست برگزیده دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران/ گرافیست برگزیده هفتمین جشن نمایشگران تئاتر خیابانی خانه تئاتر ایران /  یکی از بیست طراح برگزیده تئاتر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر / انتشار مجموعه کاریکاتورهای سیاه با عنوان «بهشون بگو ما اینجا نیستیم» به وسیله نشر نگیما در سال 1383/ تولید مواد تبلیغاتی برای بیش از 50 نمایش».

چند کاریکاتور از علی نوریان را ببینید:

http://cafegrafik.blogfa.com/

 


نوشته شده در  شنبه 89/9/27ساعت  8:32 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]