سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 وزیر بهداشت 21 طرح بهداشتی - درمانی برای شهرستان نظرآباد در نظر گرفت

تاکید وزیر نیرو بر سهم ساوجبلاغ از آب سد طالقان

 

و باز هم مظلومیت فرهنگ و هنر در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد

بار دیگر «فرهنگ و هنر» شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد مورد بی مهری قرار گرفت. براساس خبرهای فوق، دو وزیر نیرو و بهداشت یعنی نمایندگان رئیس جمهوری در سفر به ساوجبلاغ و نظرآباد درباره مشکلات «آب» و «بهداشت» و ... سخن گفتند و به هیچ مرکز فرهنگی سر نزدند و با فعالان فرهنگی و هنری، هم سخن نشدند. این در حالی است که براساس شواهد موجود، مقام معظم رهبری به کم کاری دولت نهم در زمینه فرهنگ انتقاد داشتند. به همین جهت رئیس جمهوری در آغاز فعالیت دولت دهم، توجه ویژه به فعالیت های فرهنگی را در اولویت سفرهای استانی قرار داد. ای کاش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ساوجبلاغ و نظرآباد می آمد و سری به فرهنگسراهای امام علی (ع) ساوجبلاغ و هنر نظرآباد می زد و از «محوطه فاجعه زده ازبکی» هم دیدار می کرد... ای کاش... 

* * * * * *

وزیر بهداشت 21 طرح بهداشتی - درمانی برای شهرستان نظرآباد در نظر گرفت

خبرگزاری ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: «در نخستین سفر رییس جمهوری و هیات دولت به  استان البرز، اجرای 21 طرح بهداشتی و درمانی برای شهرستان نظرآباد در نظر گرفته شده است  دکتر مرضیه وحید دستجردی به عنوان نماینده رییس جمهوری در نخستین سفر هیات دولت به استان البرز در جمع مردم شهرستان نظرآباد افزود: «در صورت تصویب این طرح ها در جلسه هیات دولت، اجرای آنها آغاز می شود.» وی خاطرنشان کرد: «ساخت دو پایگاه بهداشتی و خرید دو ساختمان برای راه اندازی خانه بهداشت، از جمله این طرح ها است.»

وی همچنین تجهیز مراکز درمانی منطقه و تامین پزشکان متخصص برای آنها را از دیگر طرح های وزارت بهداشت در شهرستان نظرآباد ذکر کرد. در این دیدار سید ابراهیم کسائیان فرماندار نظرآباد نیز در سخنانی خواستار توجه بیشتر مسوولان به بخش بهداشت و درمان این شهرستان به ویژه تجهیز تنها بیمارستان 85 تختخوابی آن شد.در این نشست همچنین شماری از مردم نظرآباد به بیان مسایل و مشکلات خود در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و روستایی پرداختند. در پایان این دیدار وزیر بهداشت به همراه جمعی از مسوولان نظرآباد از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع ) که تنها بیمارستان این شهرستان است دیدن کردند و با نیازهای آن از نزدیک آشنا شدند.

تاکید وزیر نیرو بر سهم ساوجبلاغ از آب سد طالقان

خبرگزاری فارس: در ادامه هشتاد و دومین سفر استانی هیئت دولت به استان البرز، مجید نامجو وزیر نیرو به نمایندگی از رئیس جمهوری و هیئت وزیران در این شهرستان حضور یافت. مجید نامجو در جلسه شورای اداری ضمن آشنایی با مشکلات و نیازهای این شهرستان، روند اجرای مصوبات دو سفر قبلی رئیس‌جمهوری به ساوجبلاغ را بررسی کرد.براساس این گزارش، مجید نامجو طی سخنانی در جلسه فوق گفت: «تامین انرژی، آب و توسعه زیرساخت‌های صنعتی مهم‌ترین نیاز شهرستان ساوجبلاغ است که در صورت تامین این موارد،‌ ظرفیت‌های موجود در استان پیشرفت چشمگیری دارند.»

 وزیر نیرو در پایان بر تخصیص حق آب شهرستان ساوجبلاغ از آب سد طالقان تاکید کرد و اظهار داشت: «این امر جزو مصوبات سفر دوم رئیس جمهوری به ساوجبلاغ است و باید اجرا شود. لازم به توضیح است که در جلسه فوق، نمایندگان ساوجبلاغ در مجلس، فرماندار، امام جمعه و برخی از مدیران صنعتی این شهرستان حضور داشتند. از مهم ترین طرح‌های پیشنهادی مدیران این شهرستان به هیئت دولت می‌توان به ساخت شهرک صنعتی 800 هتکاری ساوجبلاغ و تامین انرژی و آب بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی این شهرستان اشاره کرد.»


نوشته شده در  پنج شنبه 89/10/9ساعت  11:30 صبح  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]