سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

مریم ریاضی؛ خوشنویس و تذهیب کار جوان ساوجبلاغی

«مریم ریاضی» 25 ساله، دانش آموخته کارشناسی فلسفه و کلام اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است. وی معلم دبیرستان البرز شهرستان ساوجبلاغ و هنرجوی دوره ممتاز خوشنویسی و تذهیب است.

او درباره کارنامه هنری خود می گوید: «در شهرستان ساوجبلاغ در رشته تذهیب و خوشنویسی که سالانه شرکت می کنم، مقام های بسیاری را کسب کرده ام که از جمله آنها کسب رتبه دوم تذهیب در نمایشگاه آثار فرهنگی - هنری نماز سال 1385، رتبه اول رشته تذهیب در انجمن خوشنویسان کرج سال 1387، رتبه اول تذهیب در انجمن خوشنویسان کرج سال 1386، مقام ممتاز دانشجویی در دانشگاه آزاد واحد کرج سال 1384، مقام چهارم رشته نگارگری در جشنواره هنرهای تجسمی (طلوع مهر در افق عاشورا)، مقام در دومین جشنواره واحد فرهنگی - هنری کریمه اهل بیت در استان قم سال 1387 و کسب رتبه اول در روزنامه دیواری در مورد امام زمان (عج) در سال 1383 است.»

این هنرمند جوان درباره انتظارش از نهادهای فرهنگی و هنری می گوید: «امیدوارم که از هنرهایی چون تذهیب، بیشتر حمایت شود و امکانات بیشتری برایمان فراهم شود. حمایت که باشد، علاقه و دلگرمی ما هم دوچندان می شود و این یعنی کسب موفقیت های پی در پی که افتخاری می شود برای جوان ایرانی.»


نوشته شده در  دوشنبه 89/11/4ساعت  7:40 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]