سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  

کتاب بوستان معرفت نوشته ابوطالب باقری شاعر ساوجبلاغی ابوطالب باقری مسئول کانون بسیج هنرمندان و انجمن ادبی ولایت شهرستان ساوجبلاغ

مدیر انجمن ادبی ولایت و کانون بسیج هنرمندان در ساوجبلاغ

ابوطالب باقری 45 ساله هم اکنون مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان ساوجبلاغ است. او در سرودن اشعار مذهبی و کلاسیک مهارت دارد و تاکنون دو کتاب با نام های «بوستان معرفت» و «گنجینه معرفت» منتشر کرده است. وی همچنین مسئولیت «انجمن شعر ولایت» را  بر عهده دارد. شاعر ساوجبلاغی موفقیت خود در شعر و ادب را مرهون محبت های همسر و فرزند خود می داند که فضای خانه و زندگی را همیشه برای او آرام و دلپذیر ساخته است و از آن بسیار سپاسگزار است.

وی هدف از تشکیل کانون بسیج هنرمندان را آشنایی با نخبگان و هنرمندان می داند و می گوید: «نخستین گام در این کانون، برگزاری شب های شعر و تشکیل انجمن شعر ولایت است که همه شعرای مذهبی و سرایندگان غزل های کلاسیک و شعر نو می توانند در آن حضور یابند.» باقری یادآور می شود: «شرکت دادن هنرمندان این کانون در جشنواره های عمومی کشوری و ایجاد تسهیلات لازم برای آن ها از اهداف کانون است و قرار است با چاپ کتابی زیبا و پر حجم به معرفی شعرا و نخبگان شهرستان اقدام کنیم.» وی در پایان می گوید: «همکاری با آموزش و پرورش برای آشنایی با نخبگان و هنرمندان جوان این اداره و معرفی آن ها به کانون بسیج هنرمندان استان از هدف های ما است که امیدواریم مسئولان شهرستان در زمینه های فرهنگی و هنری همکاری لازم را با این این کانون نموده و ما را سپاسگزار عنایات و الطاف خود بنمایند (روزنامه اقتصاد پویا، 8 شهریور 1390).

اشعاری از ابوطالب باقری در نشانی زیر:

http://vanashema.blogfa.com/post-60.aspx


نوشته شده در  جمعه 90/6/25ساعت  4:20 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]