سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 شهرستان نظرآباد  شهرستان ساوجبلاغ

 راهیابی دانش آموز نظرآبادی به المپیاد کشوری فرش

ستاد پژوهش ساوجبلاغ رتبه نخست استانی را کسب کرد

کتاب «زندگی و مبارزات آیت‌الله طالقانی» منتشر شد

جزئیات خبرهای فوق

-----------------------------

راهیابی دانش آموز نظرآبادی به المپیاد کشوری فرش

خبرگزاری ایرنا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد گفت: یکی از دانش آموزان این شهرستان به مسابقات المپیاد کشوری فرش راه یافت. غلامرضا سلیمانی افزود: «زهره قهرمانی» دانش آموز هنرستان کار دانش فلق با کسب رتبه برتر در مسابقات استانی فرش توانست جواز ورود به مسابقات المپیاد فرش کشور را به خود اختصاص دهد.

وی خاطر نشان کرد: این دانش آموز هنرمند در سبک ترکی فرش و رشته رنگرزی با مربیگری آمنه فلاح توانست در مسابقات استانی مقام برتر را کسب کند. سلیمانی یادآور شد: در مسابقات استانی 120 نفر از دانش آموزان رشته فرش در هنرستان های فعال در این استان شرکت داشتند.

به گفته وی، مسابقات المپیاد فرش اردیبهشت ماه سال 1389 در تهران برگزار می شود. سلیمانی افزود: برگزاری مسابقات فنی حرفه ای و کار دانش برای دانش آموزان فعال در این رشته ها سبب انگیزه و شکوفایی مهارتهای عملی آنان می شود. شهرستان 130 هزار نفری نظرآباد دارای 24 هزار دانش آموز است.

کتاب «زندگی و مبارزات آیت‌الله طالقانی» منتشر شد

خبرگزاریکتاب «زندگی و مبارزات آیت‌الله طالقانی» منتشر شد کتاب ایران (ایبنا): کتاب «زندگی و مبارزات آیت‌الله طالقانی» با تدوین حشمت‌الله عزیزی، توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد. آیت‌الله سیدمحمود طالقانی (1289 ـ 1358 خورشیدی) از پیشگامان مبارزه علیه رژیم پهلوی بود که در سال‌های آخر سلطنت رضا شاه عملا وارد مبارزه شد و فراتر از احزاب و گروه‌های سیاسی، اجتماعی و حتی ایدئولوژیک عمل می‌کرد. طالقانی در طول چهل سال مبارزه، که بیش از یازده سال آن را در زندان و تبعید سپری کرد، همواره پیشرو، هدایتگر و توازن‌بخش نیروهای انقلابی بود.

 کتاب «زندگی و مبارزات آیت‌الله طالقانی» در پنج بخش به زندگی و مبارزات وی پرداخته و حیات خانوادگی و علمی، مبارزات سیاسی - اجتماعی، طالقانی و گروه‌ها و احزاب سیاسی، طالقانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آراء، اندیشه‌ها و دیدگاه‌های طالقانی، عناوین بخش‌ها هستند. از صفحه 242 کتاب تا پایان آن به اسناد، تصاویر، کتابنامه و نمایه اختصاص یافته است. این کتاب، در قطع رقعی و 320 صفحه، با شمارگان 2000 نسخه و بهای 30 هزار ریال توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

 

ستاد پژوهش ساوجبلاغ رتبه نخست استانی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ گفت: ستاد پژوهش ساوجبلاغ رتبه نخست استانی را کسب کرد. علی حدادی اظهار داشت: تشکیل کمیته‌های اطلاع‌رسانی و علمی همکاری مناسب با پژوهشگران و علاقمندان به فعالیت‌های پژوهشی و اختراع و طراحی و تدوین وب نوشت ستاد از جمله شاخصه‌های برتری این ستاد در ارزیابی‌ها اعلام شده است. وی یادآور شد: برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های پژوهش و اختراع هم از دیگر برنامه‌هایاین ستاد در سال جاری بود.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: طرح پژوهشی برگزیده این شهرستان در ارزیابی‌های استانی هم عنوان برترین طرح استان تهران را به خود اختصاص داد که این امر نشان از غنای علمی و بنیه پژوهشی این شهرستان دارد. رئیس ستاد پژوهش و فناوری شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: برگزاری چهار جلسه و تصویب 36 مصوبه از دیگر فعالیت‌های ستاد در سال جاری است.


نوشته شده در  پنج شنبه 88/12/27ساعت  4:25 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]